קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות3
ציון בריאות24
מגזין

חמין תירס

חמין תירס
חמין תירס עשוי להיות מתכון טוב להרחבת רפרטואר המנה העיקרית שלך. והוא מתאים להגשה ל 3 מנות סועדים.. צופה בדמות שלך? זה מתכון ללא גלוטן יש 553 קלוריות, 28 גרם חלבון, ו 22 גרם שומן למנה. לכו לחנות ואספו תירס, מרק גבינת צ'דר מרוכז, תפוחי אדמה חדשים ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. 1 אדם התרשמו מתכון זה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 64%, שהוא מוצק. חמין חזיר ותירס, חמין חזיר ותירס, ו חמין תירס וחזיר דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בקערה גדולה הניתנת למיקרוגל, שלבו את כל המרכיבים. מכסים ומיקרוגל גבוה למשך 5-8 דקות או עד לחימום, תוך ערבוב פעמיים.
ציוד שתשתמש בו
ירקות בתערובת קליפורניהירקות בתערובת קליפורניה
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: שרדונה, משקה אלכוהולי, 1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה, מרכיב, קטגוריית מוצרי מזון, סוביניון בלאן, (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), יין לבן יבש, ריזלינג, יכול אפרסקים, סחוט, סוג פריט בתפריט

שרדונה, משקה אלכוהולי ויין לבן הם בחירה מצוינת עבור חמין תירס. חמין יכול להפיק תועלת מלבן פריך לחיתוך המרק העשיר והקרמי-או שאתה יכול ללכת גדול או ללכת הביתה עם שרדונה עשירה וחמאתית. הרבנטוס אני בלאן דה לה פינקה ברוט עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 39 דולר לבקבוק.
רבנטוס אי בלאק דה לה פינקה ברוט
רבנטוס אי בלאק דה לה פינקה ברוט
היין הנצנץ של דה לה פינקה מיוצר מענבים מהענבים העתיקים ביותר של רבנטוס אי בלאן, שנשתלו באמצעות מערכת גובלט בשנת 1964 בוויניה דלס פפססילס.ממוקם על המרפסים הגבוהים ביותר של נהר אנויה, כרם ויניה דלס פקססילס יש קרקעות ימיות עם תכולת מאובנים גבוהה. זה מאפיין את המבנה ואת הרכב הקרקע של כרם זה. הקרבונטים הם המרכיב המספק את המקור העיקרי של טיפוסיות ליין הנוצץ הזה עם ביטוי מלוח גבוה. זהו יין מבעבע עם זהות ואישיות ייחודיים.