קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות17
מגזין

חסילון ונקניקיית אנדויל גאמבו

חסילון ונקניקיית אנדויל גאמבו
חסילון ונקניקיית אנדויל גאמבו יכול להיות רק קריאולית מתכון שאתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם יש 572 קלוריות, 37 גרם חלבון ו 31 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %31 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם אורז טרי, שרימפס, עגבניות משומר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. זה עובד היטב כמנה עיקרית יקרה. מתכונים דומים: שרימפס במיה עם נקניק אנדויל, עוף ונקניקיית אנדוויל גאמבו, ו נקניק הודו עם רוטב גאמבו.

הוראות

1
חום שמן כבד תנור הולנדי גדול מעל חום גבוה עד כמעט עישון.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים קמח ומערבבים עד חום אדום כהה, כ 8 דקות. מיד להוסיף סלרי, בצל ופלפלים. לבשל 5 דקות, ערבוב וגירוד התחתון של מחבת לעתים קרובות.
מרכיבים שתצטרך
3
מערבבים עלי דפנה, מלח, אורגנו וקיין.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים מיץ צדפות, עגבניות שימורים ונקניקיות. מרתיחים 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
הוסף במיה, להפחית את החום ומבשלים עד במיה הוא מכרז, על 15 דקות. (ניתן לעשות 1 יום קדימה. כיסוי וצינה. תביא לרתיחה לפני שתמשיך.)
מרכיבים שתצטרך
6
להוסיף שרימפס גמבו ומבשלים עד רק מבושל דרך, על 3 דקות. תלולית אורז בקערות מרק. מצקת גמביה מעל.
מרכיבים שתצטרך
7
מפזרים עגבניות.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקלוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®23 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות שזיף, סחוט, קצוץעגבניות שזיף, סחוט, קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם4גבעולי סלרי, קצוץ גסגבעולי סלרי, קצוץ גס1קילוגרםשרימפס (21 עד 25 ספירה), קלופים ונטולי ורידים, עם זנבותשרימפס (21 עד 25 ספירה), קלופים ונטולי ורידים, עם זנבות2פלפלים ירוקים, קצוציםפלפלים ירוקים, קצוצים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)במיה, גזוז, לחתוך לרוחב לפרוסות בעובי 1/4 אינץבמיה, גזוז, לחתוך לרוחב לפרוסות בעובי 1/4 אינץ21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרבצל, קצוץ גסבצל, קצוץ גס2(יכול להיות או להרחיק)אורגנו מיובש, מתפורראורגנו מיובש, מתפורר8ריבס, קצוץ טרי או קפואאורז מבושל טרי עם תבואה ארוכהאורז מבושל טרי עם תבואה ארוכה2(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניק אנדויל מעושן או נקניק kielbasa, חצוי לאורכו, פרוס 1/4 אינץנקניק אנדויל מעושן או נקניק kielbasa, חצוי לאורכו, פרוס 1/4 אינץ907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס לא מבושל בינוני, קלופים, מקולפיםשרימפס לא מבושל בינוני, קלופים, מקולפים2עגבניות, זרעים, חתוכים לקוביותעגבניות, זרעים, חתוכים לקוביות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. Menage A Trois Limelight Pinot Grigio עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 11 דולר לבקבוק.
Menage A Trois Limelight פינו גריג ' יו
Menage A Trois Limelight פינו גריג ' יו
Ménage à Trois Limelight מאיר זרקור על טעמי הדר מרעננים בדרך המסנוורת ביותר. Limelight הוא כוכב חדש עם ניחוחות תפוז סקסי להוביל לליים מפתח zesty וטעמים תפוח סבתא סמית מעורר תיאבון שגורמים לך לכווץ. מגע של מתיקות יערה ומינרליות לאזן את הערות הדר מבוטא לפני הווילונות טיפה עם גימור פריך מרענן.