קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות16
מגזין

חסילונים ופטוצ'יני

חסילונים ופטוצ'יני
גשו לסופר וקנו טימין, בצל ירוק, מפזרים פתיתי פלפל, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו פטוצ'יני עם שרימפס, פטוצ'יני חסילונים, ו חסילונים חריפים ופטוצ'יני (מתכונים דומים).

מרכיבים

397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ארטישוק, מרוקן לרבעיםארטישוק, מרוקן לרבעים0(יכול להיות או להרחיק)תיבול קריאולי פתית גדול( כמו ביג & Zatarain), או לטעוםתיבול קריאולי פתית גדול( כמו ביג & Zatarain), או לטעום1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחזיר קצוץ, אנדויי או נקניק מעושן אחרחזיר קצוץ, אנדויי או נקניק מעושן אחר11 קילו קישואים,טימין טרי קצוץטימין טרי קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה4בצל ירוק, פרוסבצל ירוק, פרוס6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור סדוק טרי, לפי הטעםמלח כשר ופלפל שחור סדוק טרי, לפי הטעם454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אטריות פטוצ'יני או לינגוויני, מוכנות אל דנטה, על פי הוראות החבילהאטריות פטוצ'יני או לינגוויני, מוכנות אל דנטה, על פי הוראות החבילה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות11 קילו קישואים,אורגנו טרי קצוץאורגנו טרי קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי6ריבס, קצוץ טרי או קפואמפזרים פתיתי פלפל אדוםמפזרים פתיתי פלפל אדום454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס בינוני, קלופים ומוגדריםשרימפס בינוני, קלופים ומוגדרים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(1/2 מקל) של חמאה ללא מלח(1/2 מקל) של חמאה ללא מלח

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות Scarpetta פינו Grigio. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 13 דולר לבקבוק.
Scarpetta פינו Grigio
Scarpetta פינו Grigio
צבע קש בהיר עם רק רמז של סלמון. ניחוחות של פירות אבן ומלון. מראה את יכולתו של פינו גריג ' יו להיות קל על רגליו אבל מורכב. מלון ופירות אבן עם מינרלים וגוף בינוני. לפינו גריג ' יו יש טווח נהדר. נפלא בכוחות עצמו כאפריטיבו, עם דגים צלויים אור כמו סשימי, קרודו pesce או סביצ ' ה.