קושיקשה
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות44
מגזין

חסילונים מטוגנים.

חסילונים מטוגנים.
שרימפס מטוגן פו-בויז הוא מוצרי חלב חינם וצמחוני ומספק כ 4 מנות. במנה עיקרית זו יש 925 קלוריות, 20 גרם חלבון ו 41g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %32 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 30 דקות. לכו לחנות ותביאו פלפל, גזר, ביצה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הפלפל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח מנטה קל כקינוח. נסו צדפות מטוגנות וחסילונים., שרימפס מטוגנים בתנור ובמיה לואיזיאנה po ' boys, ו פריד אויסטר פו בויז (מתכונים דומים).

הוראות

1
עבור Remoulade פיקנטי: בבלנדר, לשלב את הביצה, מיץ לימון, בצל ירוק, קטשופ, צ ' יפוטלה, שום, מלח ופלפל תערובת. בעוד הבלנדר פועל, לאט להוסיף את השמן בזרם יציב כדי ליצור תחליב. טעם לתיבול.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
בצל ירוקבצל ירוק
מיץ לימוןמיץ לימון
אמולסיותאמולסיות
תיבולתיבול
צ 'ילי צ' יפוטלהצ 'ילי צ' יפוטלה
קטשופקטשופ
שוםשום
ביצהביצה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
2
לסלט: בקערה קטנה, לטאטא יחד את הסוכר, חרדל וחומץ. לאט לאט לטאטא בשמן ומתבלים עם מלח ופלפל. בקערה גדולה, לשלב את הכרובים, גזר ובצל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
כרובכרוב
גזרגזר
חרדלחרדל
חומץחומץ
בצלבצל
סוכרסוכר
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
3
יוצקים את הרוטב על התערובת ולזרוק לשלב. מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
4
עבור שרימפס מטוגן: מחממים שמן בטיגון ל 360 מעלות. מתבלים את השרימפס במלח ופלפל. מתבלים את הקמח במלח ופלפל. תחפור את השרימפס בקמח. הפוך ביצה לשטוף עם הביצה והמים. תחפור את השרימפס בשטיפת הביצים. תחפור את השרימפס בקמח התירס. מטגנים את השרימפס עד חום זהוב.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שרימפסשרימפס
קמח תירסקמח תירס
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מיםמים
ביצהביצה
שמן בישולשמן בישול
5
ניקוז על צלחת מרופדת מגבת נייר.
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
6
כדי להרכיב: פורסים את הלחם הצרפתי לשניים כדי ליצור 4 כריכים.
מרכיבים שתצטרך
לחם צרפתילחם צרפתי
7
מורחים כמה remoulade על הלחם. למעלה עם שרימפס מטוגן.
מרכיבים שתצטרך
שרימפס מטוגןשרימפס מטוגן
מורחיםמורחים
לחםלחם
8
מניחים חלק מסלט הכרוב על גבי.

מרכיבים

4ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר, ג'וליאןגזר, ג'וליאן1פלפל חריף ברוטב אדובופלפל חריף ברוטב אדובו596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבזיליקום טרי פרוס דק לא חובהבזיליקום טרי פרוס דק לא חובה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון12 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2ביציםביצים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמחקמח1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שום קצוץשום קצוץ4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרוב ירוק מגוררכרוב ירוק מגורר2(חוֹרֶף)בצל ירוק, קצוץבצל ירוק, קצוץ2(חוֹרֶף)דגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים2(חוֹרֶף)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון2לחם צרפתי ארוך ודקלחם צרפתי ארוך ודק4ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפלפלפל2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרוב אדום מגוררכרוב אדום מגורר1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצלים אדומים, ג'וליאןבצלים אדומים, ג'וליאן4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלחמלח1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן