קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות32
מגזין

חסילונים ספרדיים ושיפוד צ'וריסו עם קוסקוס מיוחד

חסילונים ספרדיים ושיפוד צ'וריסו עם קוסקוס מיוחד
זה הוא יקר למדי. מתאים למי שאוהב אוכל בסגנון אירופאי. נסו שיפודי צ'וריסו ותארים עם כתום-קוסקוס קינמון, ספגטי ספרדי עם שרימפס וצ'וריסו, ו שרימפס בגריל וצ'וריסו על שיפודים (מתכונים דומים).

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשקדים פרוסים, קלוייםשקדים פרוסים, קלויים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניק צ'וריסו, תרמילים הוסרו, לחתוך בזווית לתוך 12 פרוסותנקניק צ'וריסו, תרמילים הוסרו, לחתוך בזווית לתוך 12 פרוסות796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה קצוצה דק (קומץ נדיב)כוסברה קצוצה דק (קומץ נדיב)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקג'ינג'ר מגובש קצוץ ונענע טרייה טחונהג'ינג'ר מגובש קצוץ ונענע טרייה טחונה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולה (EVOO)שמן זית כתית מעולה (EVOO)2ציפורןשום, קצוץ דקשום, קצוץ דק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזיתים ירוקים עם פימיאנטו, קצוץזיתים ירוקים עם פימיאנטו, קצוץ1מיץ לימון, בתוספת 2 כפית קליפת מגוררתמיץ לימון, בתוספת 2 כפית קליפת מגוררת16jumbosחסילונים, מעובדים ומקולפים בזנב שנשאר.חסילונים, מעובדים ומקולפים בזנב שנשאר.2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה קפואהאפונה קפואה2(חוֹרֶף)רוטב פלפל חריף (גלגל העין)רוטב פלפל חריף (גלגל העין)2צביטותחוטי זעפרן או 1 1/2 כפית כורכוםחוטי זעפרן או 1 1/2 כפית כורכום4בצל ירוק, קצוץ דקבצל ירוק, קצוץ דק21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פפריקה מעושנת מתוקה (בערך 2/3 דקלים)פפריקה מעושנת מתוקה (בערך 2/3 דקלים)

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. הפינו האורגני Ziobaffan עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
פינו גריג ' יו אורגני של זיובפה
פינו גריג ' יו אורגני של זיובפה
זיאובפה אורגני פינו גריג ' יו יש ניחוחות עשירים טריים של תפוחים ואגסים עם רמזים של הדרים כי לדעוך לתוך זר פרחים ועל החיך זה בהיר ורענן עם טעמים פירות נפלאים.ZIOBAFFA Pinot Grigio צמדים היטב עם מגוון רחב של מאכלים קלים יותר, במיוחד דגים/רכיכות, עוף, פסטות ברוטב שמנת וגבינות רכות יותר. זה גם אפריטיף אידיאלי. תערובת: 100% פינו גריג ' יו