קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות29
מגזין

חסילונים עם תרד

חסילונים עם תרד
שרימפס Scampi עם תרד עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 461 קלוריות, 31 גר' של חלבון, ו 8 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %36 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה הים תיכונית הזאת. גשו לסופר וקנו אורז, טרגון, שרימפס ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב היין הלבן היבש אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,יוגורט קפוא יין לבן כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן זמן ההכנה הכולל ייקח כ 15 דקות. נסו שרימפס 2 דרכים: רוטב סויה-שרימפס בגריל עם סלט תרד וסקמפי בסגנון חדש, חסילונים עם פסטה, תרד, עגבניות שרי וזיתים, ו שרימפס Scampi (מתכונים דומים).

הוראות

1
מבשלים את האורז על פי הוראות החבילה.ממיסים את החמאה בסיר גדול על חום בינוני-גבוה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים את השום ומבשלים 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
3
מוסיפים את היין, העגבניות, 1/4 כפית מלח, ו 1/4 כפית פלפל. מבשלים במשך 3 דקות, עד שהרוטב התעבה מעט.מערבבים את השרימפס ומבשלים עד מבושל דרך, כ 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
פלפלפלפל
שרימפסשרימפס
רוטברוטב
מלחמלח
ייןיין
4
מוסיפים את התרד ומערבבים עד נבול.כפית את האורז לתוך צלחת הגשה או לחלק בין צלחות בודדות. למעלה עם scampi ומפזרים עם טרגון.
מרכיבים שתצטרך
טרגוןטרגון
תרדתרד
סרטניםסרטנים
אורזאורז

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, ו סוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Chehalem 3 כרם פינו גרי. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 26 דולר.
Chehalem 3 כרם פינו גרי
Chehalem 3 כרם פינו גרי
תערובת של שלושה כרמים גדולים, זה ענבים חי מלאכת יין ידידותי למזון, בהיר וטהור. זה לא אפור, החומצה עם להב סכין, עם אגס, סורבה לימון, תבלין ויסמין גורמים למי הפה ולידיים שלך לרעוד.