קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות24
ציון בריאות100
מגזין

טאקו אל כומר

טאקו אל כומר
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל טאקו אל הכומר. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 1530 קלוריות, 47 גר' של חלבון, ו 24 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 24 מנות סועדים.. אם יש לך חומץ מזוקק, צ'ילי שחור pasilla, קולה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשמן צמחי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קפה אוכמניות # SundaySupper כקינוח. מתכונים דומים: טאקו אל פסטור (חזיר AKA & טאקו אננס), טאקו אל כומר, ו טאקו אל כומר.

הוראות

1
Stem, seed, and rehydrate the מיובש chiles (עמוד 153).
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' ילי מיובשפלפל צ ' ילי מיובש
2
מסננים ומניחים בצד, שומר את הנוזל השריה.
3
בסיר קטן, מבשלים את מיץ התפוזים מעל חום בינוני-נמוך עד מופחת בחצי; להפריש. בצנצנת בלנדר, מחית את הצ ' ילי התייבש עד חלקה, הוספת חלק מהמים השריית, במידת הצורך, כדי להשיג עקביות חלקה.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
4
בקערה גדולה, מוסיפים את מיץ התפוזים המופחת, צ ' ילי מחית, גרידת תפוזים, סוכר חום, שום, כמון, אורגנו, מלח, פלפל שחור, חומץ, מיץ ליים, קולה ובירה ומערבבים לערבב היטב.
מרכיבים שתצטרך
3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות
1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה
דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה
גרידה כתומהגרידה כתומה
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
פחיות) מרק עוף דל נתרןפחיות) מרק עוף דל נתרן
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו
1/2 פאונד חוואר קצוץ1/2 פאונד חוואר קצוץ
קולהקולה
(צינור גדול)(צינור גדול)
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
5
מוסיפים את החזיר, מכסים ומשרים במקרר למשך הלילה.
מרכיבים שתצטרך
2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות
6
כאשר מוכן לבשל, להסיר את החזיר מן המרינדה ולנקז היטב. במחבת גדולה וכבדה מחממים את השמן מעל חום בינוני-גבוה. מטגנים את חתיכות החזיר עד הבשר מבושל דרך, כ 7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
7
הסר מהחום והשרת מיד או להתחמם במחבת עד מוכן לשרת.
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
8
כדי לשרת, להניח את טורטיות זה לצד זה, פנים פתוחות חופפים על מגש. מחלקים את המילוי שווה בין טורטיות העליון עם אננס וסלסה. תפוס, לקפל, ולאכול מיד. או לבנות טאקו משלך: להניח טורטייה, פנים פתוחות, ביד אחת. כפית על מילוי, למעלה עם אננס וסלסה, לקפל, ולאכול מיד.
מרכיבים שתצטרך
(תערובת תבלינים קובנית)(תערובת תבלינים קובנית)
4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)
9
טעם
10
ספר, באמצעות מסד הנתונים תזונה USDA
11
טאקו מאת מארק מילר עם בנג 'מין הארגט וג' יין הורן. זכויות יוצרים © 2009 by Mark Miller with Benjamin Hargett and Jane Horn. Published by Ten Speed Press, an imprint of the Crown Publishing Group, a division of Random House, Inc.מארק מילר הוא השף המהולל של Coyote Cafe בסנטה פה, ניו מקסיקו. הוא הקים ובבעלות שלוש עשרה מסעדות שונות בשלוש יבשות בין השנים 1979-200
12
הוא מחברם של עשרה ספרים עם כמעט 1 מיליון עותקים בדפוס, כולל טאקו, ספר צ ' ילה הגדול, ספר הסלסה הגדול, וקויוטי קפה. מארק עובד כיום בייעוץ קולינרי בינלאומי ומתגורר בסנטה פה, ניו מקסיקו.בנג ' מין הארגט (באנגלית: Benjamin Hargett) הוא שף חובב נסיעות שבישל באירופה, קריבין, מקסיקו וארצות הברית, שם עבד עם מארק מילר בקויוטי קפה במשך שנים רבות.
מרכיבים שתצטרך
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)

מרכיבים

20צ'ילי אנצ' ו מיובשצ'ילי אנצ' ו מיובש227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בירה מקסיקניתבירה מקסיקנית1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום כהה ארוז בתקיפותסוכר חום כהה ארוז בתקיפות20צ'ילי שחור pasilla מיובשצ'ילי שחור pasilla מיובש170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קולהקולה2(חוֹרֶף)זרעי כמון, קלויים וקרקע (עמוד 164)זרעי כמון, קלויים וקרקע (עמוד 164)2(חוֹרֶף)חומץ מזוקקחומץ מזוקק9ציפורןצרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך40chiles guajillo מיובשchiles guajillo מיובש2(חוֹרֶף)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ ליים טרימיץ ליים טרי5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ תפוזים טרימיץ תפוזים טרי1גרידה מגוררת של כתוםגרידה מגוררת של כתום2(חוֹרֶף)אורגנו מקסיקני מיובש, קלוי וקרקע (עמוד 161)אורגנו מקסיקני מיובש, קלוי וקרקע (עמוד 161)24ריבס, קצוץ טרי או קפואמקשטים: אננס מקומטמקשטים: אננס מקומט2קילוגרםכתף חזיר, חתוך לקוביות 1/2 אינץכתף חזיר, חתוך לקוביות 1/2 אינץ3(חוֹרֶף)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות1202-inchs24 1/2 אינץ') טורטיות תירס לבן רך (עמוד 13), להגשה24 1/2 אינץ') טורטיות תירס לבן רך (עמוד 13), להגשה

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות את עמק Willamette יקבים כל אשכול רוזה של פינו נואר. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -20 דולר לבקבוק.
עמק וילאמט כרמים אשכול שלם עלה של פינו נואר
עמק וילאמט כרמים אשכול שלם עלה של פינו נואר
ורוד בהיר בצבע עם ניחוחות של תות עסיסי, דובדבן, ליצ ' י טרופי וקרם וניל, אבטיח, תותים ושמנת, דובדבן אדום ויערה. יבש עם גוף בינוני, פה עגול וטעמים תוססים של נקטרינה, אפרסק, יערה ומינרליות. החומציות המרעננת יוצרת גימור תוסס ונקי.Rosé זה הוא יין רב תכליתי כדי להתאים עם מזון כפי שהוא יכול לעמוד בפני מאכלים מורכבים עדיין נוח עם סלטים פשוטים וירקות עונתיים. תוכלו ליהנות עם מחווני סלמון, אהי טונה, קארי ירקות, ברוסקטה, קבב עוף בלסמי, לחמים שטוחים, סלטי ניסואז, גבינות ולוחות charcuterie. מגישים מקורר.