קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות6
ציון בריאות14
מטבחיםמקסיקני
דיאטותללא גלוטן
מגזין

טאקו מחבת

טאקו מחבת
טאקו מחבת נטול גלוטן, ומספק כ 6 מנות. במנה עיקרית זו יש 549 קלוריות, 31 גר' של חלבון, ו 27 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו חלב, תבשלי בצל, טאקו ותבליני, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב החלב אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות שביל החלב נושכות כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 10 דקות. רק מעטים מאוד אהבו את המנה המקסיקנית הזאת. נסו טאקו מחבת, טאקו מחבת קלה, ו טאקו Veggie מחבת (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות Buena Vista Chateau Buena Vista Pinot Noir. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -39 דולר לבקבוק.
בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר
בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר
ניחוחות של תה שחור ו הל הם שכבתיים על ידי הערות של אוכמניות ו blackberry. טעמים טריים של חמוציות, שזיף וקליפת תפוז מספקים צלילים מלוחים תוססים עם מגע של מינרלים והל. זהו יין פינו נואר עשיר ובעל גוף מלא עם חומציות מאוזנת וגימור בעל מרקם דק.