קושימומחה
מוכן ב8 שעות, 10 דק.
מנות8
ציון בריאות8
מגזין

טאקו קציץ בשר

טאקו קציץ בשר
אם אתה רוצה להוסיף עוד ללא גלוטן מתכונים לקופסת המתכונים שלך, טאקו קציץ בשר עשוי להיות מתכון שכדאי לך לנסות. מנה אחת מכילה 337 קלוריות, 27 גרם חלבון, ו 20 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 8. אם יש לכם בשר בקר טחון, ביצה, שמנת וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 8 שעות ו -10 דקות. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון טאקו קציץ בשר, טאקו קציץ בשר, ו קציץ בשר טאקו מבושל לאט.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את ששת המרכיבים הראשונים. מפוררים בשר בקר מעל תערובת ומערבבים היטב. טפיחה לתוך 3-קו-טי. סיר איטי.
מרכיבים שתצטרך
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
קערהקערה
2
מכסים ומבשלים על נמוך במשך 8 שעות או עד שלא נשאר ורוד ומדחום בשר קורא 160 מעלות. למעלה עם שמנת חמוצה, סלסה, גבינה, חסה וזיתים אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
חסהחסה
גבינהגבינה
זיתיםזיתים
סלסהסלסה
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח

יין מומלץ: קברנה סוביניון, Zinfandel

קברנה סוביניון וזינפנדל הם בחירה מצוינת לקציץ בשר. קציץ בשר יעבוד עם יינות אדומים רבים. אנו ממליצים על משהו נועז ופירותי, כמו קברנה סוביניון או זינפנדל. לואי מרטיני מונטה רוסו קברנה סוביניון עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 66 דולר לבקבוק.
לואי מרטיני מונטה רוסו קברנה סוביניון
לואי מרטיני מונטה רוסו קברנה סוביניון
מונטה רוסו קברנה סוביניון הוא יין בעבודת יד שמקורו בגושי הכרמים הטובים ביותר במונטה רוסו. זהו יין בעל גוף מלא החושף שוקולד מומס, דובדבן שחור וארומטים אדמתיים עם מבטאים של אניס ותבלינים חומים. הפרי המרוכז הכהה מתערבב עם טאנינים מוצקים וקטיפתיים כדי לגרום ליין מאוזן עם גימור ארוך ומתמשך. זהו השלמה מושלמת למנות חמות וארציות, בשר ציד ובשר אדום כמו חזיר בר, בשר צבי ופילה מיניון בגריל. אחד הבצירים הטובים ביותר שלנו עד כה.