קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 20 דק.
מנות6
ציון בריאות95
מגזין

טאקו קרנה אסדה עם סלסה ירוקה

טאקו קרנה אסדה עם סלסה ירוקה
טאקו אסדה Carne עם סלסה ירוקה דורש כ 3 שעות ו-20 דקות מההתחלה ועד הסוף. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 1605 קלוריות, 112 גרם חלבון ו 66 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %72 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 83 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זה עובד היטב כמנה עיקרית יקרה. אם יש לך חומץ, טורטיות תירס, שום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש עד כמון הקרקע אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מוס שוקולד מרוקאי כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח הדרום אמריקאי. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular גדול של 98%. מתכונים דומים: טאקו קרנה אסדה עם סלסה ירוקה, טאקו אסדה Carne, ו טאקו קרנה אסדה.

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מחממים התנור ל 325 מעלות F.
3
מוסיפים את מלאי הירקות, עגבניות, פלפלים צ ' יפוטלה, בצל ושום לתנור הולנדי ומערבבים לשלב.
מרכיבים שתצטרך
4
בקערה קטנה, לשלב את הכמון, אבקת צ ' ילי, מלח ופלפל שחור.
מרכיבים שתצטרך
5
מפזרים את תערובת התבלינים על הבשר, כך שהוא מצופה באופן שווה.
מרכיבים שתצטרך
6
שים את הבשר המתובל בתנור ההולנדי ומכסה. צמה בתנור עד הבשר הוא מזלג מכרז, על 3 שעות.
מרכיבים שתצטרך
7
הסר את הבשר מן הסיר והכניס אותו לתבנית אפייה. לגרוס עם 2 מזלגות וטפטוף עם חלק מהנוזל braising כדי לשמור על הבשר לח. מכסים עם כמה רדיד אלומיניום עד מוכן לשרת.
מרכיבים שתצטרך
8
מחממים מטגן.
9
שים את הפלפלים poblano על מחבת סדין תחת broiler במשך 8 דקות, מפנה כל 2 דקות עד העורות חרוכים.
מרכיבים שתצטרך
10
הסר את המחבת מן המטאטא, לשים את הפלפלים לתוך קערה, לכסות עם ניילון לעטוף ולתת להם לשבת כדי לאפשר לעור להפריד מן הבשר, על 10 דקות. ליבה, זרע לקלף את העור החרוך מן הפלפלים.
מרכיבים שתצטרך
11
מוסיפים את הפלפלים יחד עם שאר מרכיבי הסלסה, למעט 3/4 מהאבוקדו לקוביות, לבלנדר. מחית את התערובת עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
12
יוצקים את התערובת לתוך קערה בינונית, ומוסיפים את אבוקדו לקוביות הנותרים. בעדינות לזרוק את סלסה עם מרית גומי כדי לצפות את האבוקדו. לטעום ולהתאים את התבלינים עם יותר מלח ופלפל, במידת הצורך. הגדר בצד
מרכיבים שתצטרך
13
להביא את שמן קנולה ל 350 מעלות F במחבת גדולה מעל חום בינוני. מטגנים את טורטיות התירס בקבוצות עד פריך אבל עדיין מעט גמיש, על 2 עד 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
14
להעביר אותם למגש גיליון מרופד מגבות נייר כדי לנקז כל שמן עודף.
מרכיבים שתצטרך
15
שים את טורטיות הקמח במגבת לחה ומיקרוגל במשך 45 שניות על גבוה כדי לרכך אותם. מסדרים טורטייה תירס מטוגן על כל טורטייה קמח. כף חלק הבשר על טורטייה מטוגנת, מעל כל טאקו עם כמה כרוב מגורר, 2 כפות סלסה ירוקה ו 1 כף queso פרסקו. חזור עם שאר החומרים. לארגן על מגש הגשה ולהגיש.
מרכיבים שתצטרך