קושיבינוני
מוכן ב50 דק.
מנות6
ציון בריאות0
מגזין

צ'ימיצ' ורי

צ'ימיצ' ורי
ניתן להכין את המתכון צ'ימיצ' ורי בערך 50 דקות. מתכון זה משמש 6. מנה אחת מכילה 50 קלוריות, 0 גרם חלבון, ו 4 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה הזאת באמריקה הלטינית. אם יש לכם מלח, פפריקה, עגבניות ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, לקטו אובו צמחוני, ו 30 שלם דיאטה. זה עובד טוב כמו רוטב. זה הביא לך על ידי אוכלרשת. עם כפית ציון 17%, המנה הזו די גרועה. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם ביסטק ארגנטינו אל צ'ימיצ' ורי (סטייק עם רוטב צ'ימיצ' ורי), סטייק עם רוטב צ'ימיצ' ורי (קרנה קון צ'ימיצ' ורי), ו ביסטק ארגנטינו אל צ'ימיצ' ורי (סטייק עם רוטב צ'ימיצ' ורי).

הוראות

1
מערבבים את כל החומרים בקערה קטנה, מערבבים יחד ומכסים. להתכונן היטב לפני הארוחה היא להיות מוגש על מנת לאפשר טעמים להתמזג.
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

מרכיבים

1גדולעלה דפנה, שבור לחתיכות קטנותעלה דפנה, שבור לחתיכות קטנות11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פתיתי צ'יליפתיתי צ'ילי11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.טימין מיובשטימין מיובש21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.שום קצוץ דקשום קצוץ דק11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כמון טחוןכמון טחון11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.אורגנו מיובשאורגנו מיובש41 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קצוצים דק עלי פטרוזיליה איטלקיים טרייםקצוצים דק עלי פטרוזיליה איטלקיים טריים75אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פלפל אדום קצוץפלפל אדום קצוץ2396 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1בצל ירוק, קצוץבצל ירוק, קצוץ11 קילו קישואים,פפריקה מתוקה.פפריקה מתוקה.75אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קלופים, זרעי עגבניות חתוכות לקוביותקלופים, זרעי עגבניות חתוכות לקוביות1096 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים חמיםמים חמים