קושימומחה
מוכן ב1 ש, 25 דק.
מנות6
ציון בריאות74
מגזין

ג'ירו טלה עם רוטב עגבניות ורוטב צ'ימיצ' ורי

ג'ירו טלה עם רוטב עגבניות ורוטב צ'ימיצ' ורי
ג'יירו טלה עם רוטב עגבניות ורוטב צ'ימיצ' ורי דורש כ 1 שעה ו 25 דקות מתחילתו ועד סופו. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 55 גרם חלבון, 24 גרם שומן, ובסך הכל 612 קלוריות. מתכון ללא חלב זה משרת 6 . 1 אדם התרשמו מתכון זה. אם יש לכם שמן זית, חומץ, ג'לפנו וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי הלטיני. זה עובד היטב כמנה עיקרית. זה הביא לך על ידי אוכלרשת. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 80%. נסו ג'ירו סלמון עם עגבניות-פלפל אדום להתענג צזיקי עשב פיקנטי, ג'ירו טלה עם רוטב צזיקי ורוטב שמנת חמוצה חריפה, ו ג'יירו קציצות טלה עם רוטב יוגורט נענע עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
מחממים גריל על אש בינונית-גבוהה.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
3
בקערה קטנה מערבבים יחד את שמן הזית, השום, מיץ הלימון, המלח והפלפל. משפשפים את הכבש עם שמן השום ומניחים למרינדה למשך 30 דקות בכלי קדירה גדול בטמפרטורת החדר.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיץ לימוןמיץ לימון
שמן שוםשמן שום
שמן זיתשמן זית
שוםשום
כבשכבש
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
תבשיל קדרהתבשיל קדרה
קערהקערה
4
בקערה בינונית מוסיפים את העגבניות, השאלוט, הג ' לפנו, הסוכר, החומץ, רוטב הסויה, המלח והפלפל, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
רוטב סויהרוטב סויה
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
עגבנייהעגבנייה
שאלותשאלות
חומץחומץ
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
מוסיפים לקערה קטנה את שמן הזית, השאלוט ועשבי התיבול ומתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שמן זיתשמן זית
שאלותשאלות
עשבי תיבולעשבי תיבול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
6
מסדרים את הטלה על מתלה הגריל. צולים את הטלה, מכוסה, עד שמדחום לקריאה מיידית המוחדר לבשר רושם 130 מעלות פרנהייט לבינוני-נדיר, והופך מדי פעם, כ-25 דקות.
מרכיבים שתצטרך
כבשכבש
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
גרילגריל
7
מוציאים את הכבש לקרש חיתוך ומניחים לנוח 10 דקות לפני החיתוך. פורסים דק את הטלה.
מרכיבים שתצטרך
כבשכבש
ציוד שתשתמש בו
קרש חיתוךקרש חיתוך
8
להרכבה, הניחו חלק מהצ 'ימיצ' ורי על כל פיתה.
מרכיבים שתצטרך
צ 'ימיצ' ורי.צ 'ימיצ' ורי.
פיתהפיתה
9
מוסיפים מעט טלה וקצת עגבניות. למעלה עם עוד צ 'ימיצ' ורי ועוטפים בנייר כסף או נייר קלף להגשה.
מרכיבים שתצטרך
להתענגלהתענג
עגבנייהעגבנייה
כבשכבש
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום

מרכיבים

2(חוֹרֶף)עלי בזיליקום קצוצים דקעלי בזיליקום קצוצים דק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשום קצוץשום קצוץ1חלפיניו, טחוןחלפיניו, טחון1לימון, juicedלימון, juiced2kgsרגל טלה ללא עצמות חמאה, עודף שומן וגידים גזוז מ 6 1/2 קילו עצם ברגל של כבשרגל טלה ללא עצמות חמאה, עודף שומן וגידים גזוז מ 6 1/2 קילו עצם ברגל של כבש596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2(חוֹרֶף)אורגנו קצוץ דקאורגנו קצוץ דק796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי פטרוזיליה קצוציםעלי פטרוזיליה קצוצים11 קילו קישואים,פלפל שחור סדוקפלפל שחור סדוק6pitas פחות כיסpitas פחות כיס4עגבניות שזיף, זרעי קצוץ דקעגבניות שזיף, זרעי קצוץ דק11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור סדוק טרימלח ופלפל שחור סדוק טרי1שאלוט, טחוןשאלוט, טחון2שאלוט, טחוןשאלוט, טחון1דאש6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חומץ לבןחומץ לבן6ריבס, קצוץ טרי או קפואנייר או קלף, לעטיפהנייר או קלף, לעטיפה

יין מומלץ: 1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה, משקה אלכוהולי, מרכיב, קטגוריית מוצרי מזון, (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), יין לבן יבש, אבקת זרעי אהבה, יכול אפרסקים, סחוט, סוג פריט בתפריט, Moschofilero, Asyrtiko, Agiorgitiko

יין לבן, משקה אלכוהולי ומרכיב הם בחירה מצוינת לג ' ירו. אם מתחשק לכם ללכת ליוונית עם האוכל היווני שלכם, אסירטיקו ומושופילרו הם שניהם יינות לבנים מקסימים לשילוב עם עוף, פירות ים וכו'. אגיורגיטיקו הוא אדום בעל גוף מלא המתאים לבשרים קלויים וכבש. יין אחד שתוכלו לנסות הוא שמורת הוניג סוביניון בלאן רתרפורד. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 33 דולר.
שמורת הוניג סוביניון בלאן רתרפורד
שמורת הוניג סוביניון בלאן רתרפורד