קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 45 דק.
מנות12
ציון בריאות0
מגזין

טארט פיצה קינוח

טארט פיצה קינוח
טארט פיצה קינוח יכול להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. מנה זו מכילה סביב 2 גר' של חלבון, 10 גרם של שומן, וסך הכל 207 קלוריות. מתאים ל-12 מנות. גשו לסופר וקנו כל אחד: פטל, חמאה, עוגיות אוריאו מוזהבות ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו -45 דקות. נסו פרוזן חמאת בוטנים גביע קינוח פיצה (פיצה Tretzza) + וידאו, פיצה קינוח גלידה קפואה (פיצה Tretzza!), ו טארט דובדבן מרנג קינוח (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים מים רותחים לתוך תערובת ג ' לטין יבשה בקערה בינונית לפחות 2 דקות. עד שהתמוסס לחלוטין. מקררים 20 עד 30 דקות. או עד מעט מעובה (עקביות של חלבון ביצה בלתי מנוצח).
מרכיבים שתצטרך
תערובת קינוח ג ' לטיןתערובת קינוח ג ' לטין
חלבוניםחלבונים
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
בינתיים, מניחים עוגיות במיכל מעבד מזון; כיסוי. תהליך עד מרוסק דק.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
3
מערבבים עם חמאה; לחצו בחוזקה על תחתית של מחבת פיצה 12 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבת פיצהמחבת פיצה
4
הסר 1/2 כוס של ג ' לטין מעובה; במקום בקערה בינונית נפרדת.
מרכיבים שתצטרך
ג ' לטיןג ' לטין
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
מוסיפים ציפוי מוקצף; מערבבים עם חוט להקציף עד מעורבב היטב.
מרכיבים שתצטרך
ציפוי מוקצףציפוי מוקצף
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
6
מורחים על קרום בתוך 1/4 אינץ ' של קצה. מסדרים פירות על תערובת ציפוי מוקצף; מברשת או טפטוף עם הנותרים ג ' לטין מעובה. מקררים לפחות 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
ציפוי מוקצףציפוי מוקצף
ג ' לטיןג ' לטין
קרוםקרום
פירותפירות
7
חתוך ל12 טריזים לשרת. חנות שאריות קינוח במקרר.

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי עובד ממש טוב עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Casaloste קיאנטי Classico Riserva. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 28 דולר.
Casaloste קיאנטי Classico Riserva
Casaloste קיאנטי Classico Riserva
צבע אדום אודם אינטנסיבי. זר הפרחים משלב ניחוחות פירותיים אופייניים של סנג ' ובזה (כגון אוכמניות, מרסקה בשלה, שזיף) עם הערות אלגנטיות של עץ. על החיך הוא קטיפתי והרמוני עם איזון מעולה בין חומציות טאנינים מתוקים. יישון יין, נותן את המיטב מהשנה ה -5 לאחר היבוליםזה הולך עם בשר אדום בגריל. ההרמוניה שלה ואת הטיפוסיות הם גם מרומם בצורה מושלמת על ידי גבינות מיושנות.