קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות12
ציון בריאות0
מגזין

טבעות בצל מטוגנות

טבעות בצל מטוגנות
טבעות בצל מטוגנות הוא מתכון דרומי המגיש 12. מנה אחת מכילה 153 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 14 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 2% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. מתכון זה מ טעם הבית דורש אבקת אפייה, ביצה, מלח מתובל ושמן. זה עובד הכי טוב כמו הר ד ' אובר, והוא נעשה סביב 25 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא חלב ולקטו אובו צמחוני דיאטה. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון ספוני לא כל כך יוצא מן הכלל של 12%. מתכונים דומים: טבעות בצל מטוגנות, טבעות בצל מטוגנות, ו טבעות בצל מטוגנות.

הוראות

1
בקערה רדודה, לטאטא את חמשת המרכיבים הראשונים. מפרידים פרוסות בצל לטבעות. טובלים טבעות בבלילה. בטיגון עמוק, מחממים 1 פנימה. של שמן כדי 375זהוי. מטגנים טבעות בצל בקבוצות במשך 1 עד 1-1 / 2 דקות מכל צד או עד להזהבה.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
2
מסננים על מגבות נייר.
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
3
מגישים מיד.

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

טבעות בצל עובדות ממש טוב עם יין מבעבע ורוז נוצץ. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול לטעות עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא תווית צהובה של וו קליקו ברוט עם שקית מתנה איזותרמית. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -70 דולר.
ווב קליקו צהוב תווית ברוט עם שקית מתנה איזותרמית
ווב קליקו צהוב תווית ברוט עם שקית מתנה איזותרמית
התיק האיזותרמי ששומר על בקבוק תווית צהובה קר עד שעתיים. את מתנה מושלמת כמו זה מאוד תכליתי ויכול להיות מקופל ונשא בתיק שלך!בית שמפניה נשפט בסופו של דבר על איכות הברוט הלא וינטג ' שלו. זה בייצור של יין כזה כי האמנות האמיתית של מיזוג שמפניה מגלה את עצמה.זוהי אמנות שבה הבית של ווב קליקו מצטיין. התווית הצהובה של ברוט שלנו משקפת את הכרמים הנהדרים שבבעלותנו ואת האופי העקבי של סגנון הבית שלנו.הדומיננטיות של פינו נואר מספקת את המבנה שהוא כל כך בדרך כלל קליקו, בעוד שמגע של פינו מיונייר מעגל את התערובת. שרדונה מוסיף את האלגנטיות ואת עדינות חיוני יין מאוזן לחלוטין.