קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות6
ציון בריאות3
מגזין

טבעות בצל פריכות, קטשופ מתובל

טבעות בצל פריכות, קטשופ מתובל
טבעות בצל פריכות, קטשופ מתובל עשוי להיות מתכון טוב להרחבת תיבת המתכונים שלך. זה חלב חינם, לקטו אובו צמחוני, מתכון טבעוני משרת 6 . מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 4 גרם חלבון, 14 גרם שומן, ובסך הכל 273 קלוריות. זה הביא לך על ידי אוכלרשת. 3 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. לכו לחנות ואספו סריראצ'ה, פלפל גרוס, מלח ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות. עם כפית ציון של 35%, המנה הזו לא כל כך סופר. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון טבעות בצל פריכות עם טבילה כפולה, טבעות בצל ללא גלוטן עם רוטב טבילה, ו טבעות כרישה מטוגנות וקטשופ תוצרת בית (פוסט בגידה!!).

הוראות

1
לקטשופ המתובל: בקערה מקציפים יחד את הקטשופ, החרדל והסריראצ ' ה תוך ערבוב טוב. ואז מקררים עד להגשה.
מרכיבים שתצטרך
SrirachaSriracha
קטשופקטשופ
חרדלחרדל
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
2
לטבעות הבצל: מחממים טיגון עמוק ל -375 מעלות פרנהייט עם שמן צמחי או בוטנים, ממתינים לחימום. לאחר מכן, מסננים את מי הקרח מהבצל החתוך, ומבטיחים שהמים התנקזו. לאחר מכן, בקערה, מערבבים את הקמח, המלח והפלפל, מערבבים היטב. לאחר מכן מוסיפים שליש מהבצל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שמן בוטניםשמן בוטנים
מיםמים
ירקירק
בצלבצל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מערבבים היטב את הבצלים, מקישים עודפי קמח ואז מוסיפים לטיגון, מבשלים עד שהוא פריך, כ -2 דקות. לאחר הסרת, לאפשר לנקז שמן עודף על מגבות נייר. חזור על הפעולה עם שאר הבצלים.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
4
מגישים עם הקטשופ המתובל.
מרכיבים שתצטרך
קטשופקטשופ

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם הבחירות המובילות שלי לטבעות בצל. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. רופינו פרוסקו עשוי ענבים אורגניים עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 22 דולר לבקבוק.
רופינו פרוסקו עשוי ענבים אורגניים
רופינו פרוסקו עשוי ענבים אורגניים
הזר ריחני ומתפוצץ בתווי פרי. יש לו ניחוחות נקיים של תפוחים, אגסים והדרים, מלווים ברמזים לוויסטריה. פריך, נקי ועדין עם בועות עדינות על החיך. טעמים עזים של תפוח ואפרסק מובילים לגימור נעים עם פירות מתמשכים ותווים פרחוניים.