קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות23
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

טונה ורוטב פלפל אדום

טונה ורוטב פלפל אדום
טונאן ורוטב פלפל אדום עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה זו מכילה סביב 14 גרם חלבון 9 גרם של שומן, וסך הכל 319 קלוריות. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. המתכון הזה מ Allrecipes יש 8 אוהדים. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. גשו לסופר וקנו פסטה קונכיות, פטרוזיליה, שמן זית ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, מתכונים דומים: טונה בגריל עם רוטב פלפל, מטבל פלפל אדום קלוי קל, ו עגבניות קלויות ומטבל פלפל אדום.

הוראות

1
מבשלים פסטה בסיר גדול של מים מלוחים רותחים עד אל דנטה.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
בקערה גדולה, לשלב פלפלים אדומים קלויים, טונה, פטרוזיליה, שמן זית, צלפים, שום, ומלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
פלפלים אדומים קלוייםפלפלים אדומים קלויים
מלח ופלפלמלח ופלפל
שמן זיתשמן זית
פטרוזיליהפטרוזיליה
צלפיםצלפים
שוםשום
טונהטונה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מסננים פסטה. לזרוק מיד עם תערובת טונה.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
טונהטונה

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם הבחירה הראשונה שלי לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. יין מרלו כביש מירנדה למברט קאונטי עם 4.4 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 28 דולר לבקבוק.
יין מרלו כביש מירנדה למברט קאונטי
יין מרלו כביש מירנדה למברט קאונטי
הרוח החזקה ביותר שלנו מלאה בטעם פירותי וצבע חזק אך חלקה במרקם ובמשלוח. עם תמצית ברי בשלה ניחוח מתעכב כל עוד לסיים את חומר הנפץ. מרלו קטיפתי יבש זה ניחן בדיוק במאזן הנכון של כוח ועדינות שהופכים אותו לוויה מצוינת סטייק ופסטות עם רוטב אדום גוף מלא ושוקולד מריר.