קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות1
ציון בריאות100
מגזין

טונה, עגבניות שרי וחומוס

טונה, עגבניות שרי וחומוס
צריך מחלבה חינם ומנה עיקרית פסקטריאנית? טונה, עגבניות שרי וחומוס יכול להיות מתכון מרהיב לנסות. מנה זו מכילה סביב 62 גרם חלבון 31 גרם של שומן, וסך הכל 702 קלוריות. והוא יספק כ 1 מנות. המתכון הזה מכסה %52 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך דגים, חסה, לא צמחוני, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. מתכונים דומים: פלפל אדום, חומוס ועגבניות שרי קוסקוס, פסטה אפויה עם עגבניות שרי + חומוס טרי, ו Gemelli עם עגבניות שרי שלפוחיות, חומוס, ופפריקה מעושנת.

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

ניתן לזווג טונה עם יין מרלו, פינו נואר ורוזה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. מרלו של הבמאי עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
מרלו מנהל
מרלו מנהל
המרלו של המנהל שלנו מ-2014 מציע לוזריות וחך עגול ומלא. הניחוח שלו מדגים פירות אדומים ושחורים עם רמזים של אניס ועץ מתובל. עסיסיים עם כניסתו, היין מתרחב והופך לקטיפתי על החיך עם טעמים של שזיף, לוגנברי ודובדבן שחור מודגש על ידי הערות תבלינים עדינות של שעועית אספרסו ווניל קלוי. טאנינים בינוניים תומכים בגוף היין הזה, ומציעים תחכום בגימור שלו. זוגות יפה עם חזה בקר, צלעות חזיר בגריל ולינגוויני עם פסטו.