קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

טונה פטל-צ'ילי על ירקות

טונה פטל-צ'ילי על ירקות
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים אמריקאים, אז נסו פטל-צ'ילי טונאן על ירקות. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 41 גרם חלבון, 9 גרם שומן, ובסך הכל 367 קלוריות. מתכון ואינו מכיל גלוטן,, ללא חלב, ידידותי לפודמפ ופסקאטרי משרת 4 . אם יש לכם מלח, חומץ בלסמי, מלפפון ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה עובד הכי טוב כמנה עיקרית, ונעשה בסביבות 25 דקות. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 89%. הציון הזה יוצא מן הכלל. סלט טונאן ותפוזים בגריל עם לימון מסוכרים וירקות תינוקות מעורבים עם איולי צ'ילי וטויל עשבי תיבול, סלט טונה ואבוקדו עם קרום צ'ילי עם רוטב שום כוסברה (ג' י-אף!) ... וחמישה האהובים ביום שישי: טונה בריאה, ו סלט טונה ואבוקדו עם קרום צ'ילי עם רוטב שום כוסברה (ג' י-אף!) ... וחמישה האהובים ביום שישי: טונה בריאה דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בקערה קטנה שלבו את ששת המרכיבים הראשונים.
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
2
יוצקים 1/4 כוס מרינדה לשקית ניילון גדולה הניתנת לסגירה חוזרת; הוסף סטייקי טונה. חותם שקית ולהפוך מעיל; במקרר עבור 30 דקות, הופך מדי פעם. מכסים ומקררים את המרינדה שנותרה להלבשה.
מרכיבים שתצטרך
סטייק טונהסטייק טונה
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
ציוד שתשתמש בו
קליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובהקליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובה
3
מסננים וזורקים את המרינדה. הרטיבו מגבת נייר בשמן בישול; בעזרת מלקחיים עם ידית ארוכה, ציפו קלות את מתלה הגריל. צולים טונה, מכוסה, על אש בינונית-חמה או צולים 4 אינץ'. מהחום במשך 3-4 דקות בכל צד עבור בינוני נדיר או עד ורוד מעט במרכז.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
קלמנטינות, כל אחתקלמנטינות, כל אחת
ציוד שתשתמש בו
ל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דקל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דק
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
4 אונקיות גבינת חלב פרה מיושן באיכות גבוהה, כגון גבינת הדגל של ביצ'ר, מגוררת4 אונקיות גבינת חלב פרה מיושן באיכות גבוהה, כגון גבינת הדגל של ביצ'ר, מגוררת
4
בקערה גדולה שלבו את הרומיין, הגזר והמלפפון; מזלפים מרינדה שמורה וזורקים לציפוי. מחלקים בין ארבע צלחות. למעלה עם טונה בגריל.
מרכיבים שתצטרך
1-1/2 אונקיות. ג'ין1-1/2 אונקיות. ג'ין
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
רומייןרומיין
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
קלמנטינות, כל אחתקלמנטינות, כל אחת
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק

יין מומלץ: פינו נואר, מרלו, יין ורדים

טונאן בתפריט? נסה להתאים עם יין פינו נואר, מרלו ורוז סלקום. למרות שדגים משולבים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים 'בשרניים' יותר כמו טונה יכולים בהחלט ללכת עם יין אדום. רוז * * גם זוג יפה, במיוחד אם הטונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר ליין לבן. מרתפי דרגונט סט. ריטה הילס פינו נואר עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 45 דולר לבקבוק.
מרתפי דרגונט סט. ריטה הילס פינו נואר
מרתפי דרגונט סט. ריטה הילס פינו נואר
2016 היה עוד בשורה של בצירים נהדרים בסנטה ברברה. היה לנו עוד פריצת ניצנים מוקדמת ,ו (בניגוד לשנת 2015) מזג אוויר מושלם במהלך הסט, המאפשר יבול חזק ומאוזן. מאי, יוני ויולי היו חמים למדי והבשלה הייתה מהירה למדי; עם זאת, אוגוסט קריר באופן בלתי רגיל האט את הגפנים באופן משמעותי. עבור היינן זה היה כמעט אידיאלי, כמו ענבים היו מסוגלים להשלים הבשלה לאט, ללא קוצים חום, והענבים שמרו על חומציות מעולה. במהלך סדרה של בקרים קרירים, בחרנו כל בלוק בשלות ואיזון כמעט מושלמים. נראה כי ליין יש אופי פירות גדול, חומציות טרייה ומבנה טאני ועומק מוצק.