קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות8
ציון בריאות17
מגזין

טונה רזה-תבשיל פסטה

טונה רזה-תבשיל פסטה
תבשיל טונה-פסטה רזה עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 360 קלוריות, 19 גרם חלבון ו 12 גרם שומן. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. אם יש לכם פסטה פנה, פלפל, שמנתוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. נסו תבשיל אטריות טונה כחושה, תבשיל אטריות טונה כחושה, ו טונה-תבשיל פסטה (מתכונים דומים).

הוראות

1
תנור חום עד 177°. Spray 13x9 אינץ ' (3 ליטר) צלחת אפיית זכוכית או תבשיל 3 ליטר עם ספריי בישול. לבשל פסטה לפי הוראות החבילה, השמטת מלח; ניקוז.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
(צינור גדול)(צינור גדול)
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפיית זכוכיתתבנית אפיית זכוכית
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
ב מחבת nonstick 12 אינץ', שמן חום מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
3
מוסיפים פלפלים, בצל, פטריות ושום; מבשלים 4 עד 6 דקות, ערבוב לעתים קרובות, עד ירקות רכים.
מרכיבים שתצטרך
אטריות ריגטוני מיובשותאטריות ריגטוני מיובשות
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4
מערבבים במרק, שמנת חמוצה, גבינת שמנת, חלב ופלפל עד מעורבב היטב. מערבבים בטונה, פסטה וגבינת צ ' דר. כף לתוך צלחת אפייה; להפיץ באופן שווה.
מרכיבים שתצטרך
גבינת צ'דר חדה קראפט®גבינת צ'דר חדה קראפט®
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
קלמנטינות, כל אחתקלמנטינות, כל אחת
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
5
מפזרים גבינת פרמזן וקרקרים מרוסקים.
מרכיבים שתצטרך
רוטב עגבניות Hunt's®רוטב עגבניות Hunt's®
לכריכהלכריכה
6
אופים חשוף 35 עד 40 דקות או למעלה הוא חום זהוב תערובת הוא מבעבע.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן

מרכיבים

283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פחיות כל) מוצק טונה אלבקור לבן במים, מנוקזפחיות כל) מוצק טונה אלבקור לבן במים, מנוקז2(יכול להיות או להרחיק)שמן זית או קנולהשמן זית או קנולה305אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול מרוכז 98% שומן ללא שמנת של מרק פטריות עם 45% פחות נתרןיכול מרוכז 98% שומן ללא שמנת של מרק פטריות עם 45% פחות נתרן1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב ללא שומן (דל שומן) חלב ללא שומן (דל שומן)227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת פטריות טריות, קצוץחבילת פטריות טריות, קצוץ2(יכול להיות או להרחיק)שום קצוץ דקשום קצוץ דק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק בינוני, קצוץפלפל ירוק בינוני, קצוץ227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מיכל מופחת-שמנת חמוצה שמנהמיכל מופחת-שמנת חמוצה שמנה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל בינוני, קצוץבצל בינוני, קצוץ2(חוֹרֶף)גבינת פרמזן מגוררתגבינת פרמזן מגוררת227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 כוסות multigrain מבושל או כל גרגר rotini או פסטה פנה1/2 כוסות multigrain מבושל או כל גרגר rotini או פסטה פנה1(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום בינוני, קצוץפלפל אדום בינוני, קצוץ57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 כוס מגורר מופחת שומן גבינת צ'דר חדה1/2 כוס מגורר מופחת שומן גבינת צ'דר חדה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק12 קרקרים חיטה טחון אבן, מרוסק בגסות (אודות12 קרקרים חיטה טחון אבן, מרוסק בגסות (אודות

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם בחירה מצוינת לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. אתה יכול לנסות שני ויינס עמק קולומביה מרלו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 7 דולר לבקבוק.
שני גפנים עמק קולומביה מרלו
שני גפנים עמק קולומביה מרלו
זה יין פירות קדימה מוגדר על ידי ניחוחות וטעמים של פטל וblackberry. ביטויים של קפה וקקאו מסגרת החיך באמצע, ו spiceround את הסיום רך, קטיפתי.