קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות5
ציון בריאות11
מגזין

טופו תאילנדי ודלעת חורף

טופו תאילנדי ודלעת חורף
המתכון תאילנדי טופו וסקווש החורף יכול לספק את הכמיהה האסייתית שלך בערך 20 דקות. זה מנות ראשונות יש 447 קלוריות, 13 גרם חלבון ו 17 גרם של שומן למנה. ואינו מכיל גלוטן, ומתכון טבעוני מגיש 5 . זה יהיה להיט בחג החורף שלך. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו סוכריות אמינו נוזליות, סוכר חום, אורז בסמטי ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. נסו עוף בקארי אדום תאילנדי עם קישוא חורף, פיקנטי קוקוס תאילנדי חורף מרק אטריות סקווש (סתיו פסט), ו טופו תאילנדי, דלעת סקווש ומרק חצילים (מתכונים דומים).

מרכיבים

3(חוֹרֶף)braggs liquid aminosbraggs liquid aminos11 קילו קישואים,דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה5ריבס, קצוץ טרי או קפואסקווש קטוף קוביות קלופיםסקווש קטוף קוביות קלופים1בצל צהוב בינוני, קצוץאורז בסמטי מבושל חם או 5 כוסות אורז ארוך גרגר אחראורז בסמטי מבושל חם או 5 כוסות אורז ארוך גרגר אחר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקצוץ דק קלוי יבש קלוי בוטנים לא מלוחיםקצוץ דק קלוי יבש קלוי בוטנים לא מלוחים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה קצוצה או 1/4 כוס פטרוזיליה טרייהכוסברה טרייה קצוצה או 1/4 כוס פטרוזיליה טרייה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זנגביל טרי טחוןזנגביל טרי טחון2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרישה פרוסה דקכרישה פרוסה דק397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חלב קוקוס קלחלב קוקוס קל1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ ליים טרימיץ ליים טרי2(חוֹרֶף)שמן בוטנים או 2 כפות שמן צמחי, מחולקשמן בוטנים או 2 כפות שמן צמחי, מחולק1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1(יכול להיות או להרחיק)קצוץ דק seeded סראנו צ'יליקצוץ דק seeded סראנו צ'ילי350אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)waterpacked טופו מוצק, מנוקז לחתוך לקוביות 1/2 אינץwaterpacked טופו מוצק, מנוקז לחתוך לקוביות 1/2 אינץ7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן אפשרויות נהדרות עבור תאילנדי. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. דוד & נדיה Chenin בלאן עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 36 דולר לבקבוק.
David & Nadia Chenin Blanc
David & Nadia Chenin Blanc
שנין בלאן (Chenin Blanc) משבט הסוורטלנד (Swartland) מתמקד שוב בכרמי גפן ישנים שונים, הנעים בין 1962 ל-1982 ומבוסס על גרניט מפארדברג, מעורבב עם צפחה/שיסט ממזרח, חימר מצפון וברזל מהחלקים המערביים של סווארטלנד. גפנים חקלאיים מעובדים יבשה עמד במבחן הזמן וזה מציג את הסיבה האולטימטיבית מדוע Chenin Blanc הוא המוקד העיקרי שלהם ב Swartland. חבורה שלמה לחוץ באופן טבעי מותסס, התבגר במשך 11 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי ניטראלי ישן.