קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות30
ציון בריאות0
מגזין

טופי מולסה מיושן

טופי מולסה מיושן
מיושן מולסה טופי דורש בסביבה 40 דקות מתחילתו ועד סופו. צופה בדמות שלך? למתכון הצמחוני הואינו מכיל גלוטן, ולקטו אובו יש 91 קלוריות, 0 גרם חלבון, ו 1 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 30. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-19 היו אומרים שהוא הגיע למקום. גשו לסופר וקנו סוכר, חמאה, מים, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. זה עובד גם הר ד ' אובר ידידותי מאוד תקציב. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 10%. ציון זה הוא בלתי אפשרי. מתכונים דומים: טפי מולהס, מיושן מולסה קמטים, ו עוגיות מולסה מיושנות.

הוראות

1
משמנים קלות תבנית עם נייר אפייה. הביאו לרתיחה את הסוכר, המולסה, המים והחומץ בסיר על אש בינונית. מבשלים ומערבבים עד שהסוכר הגיע לשלב הכדור הקשה, 250 עד 265 מעלות פרנהייט (121 עד 129 מעלות צלזיוס), או עד שכמות קטנה של סירופ שנפלה למים קרים יוצרת כדור נוקשה.
מרכיבים שתצטרך
מולסהמולסה
חומץחומץ
סוכרסוכר
סירופסירופ
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מסירים מהאש ומערבבים פנימה את החמאה והסודה לשתייה.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
חמאהחמאה
3
יוצקים את התערובת על גיליון אפייה מוכן, ולאפשר להתקרר עד מגניב מספיק כדי להתמודד, 10 עד 15 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
לאחר שהתקרר מספיק כדי להתמודד, קפל את הטופי לשניים, ואז משוך כדי להכפיל את אורכו המקורי. המשך לקפל ולמשוך עד שהטופי מזהיב, והוא נוקשה מכדי למשוך יותר.
מרכיבים שתצטרך
טופי.טופי.
5
חותכים את הטופי לחתיכות בגודל ביס, ועוטפים בנייר שעווה. אחסן בכלי אטום.
מרכיבים שתצטרך
טופי.טופי.
עוטףעוטף

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי בתפריט? נסה להתאים עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. פרארי פרל עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 38 דולר לבקבוק.
פרארי פרל
פרארי פרל
קש-צהוב עם ברק זהוב קל. אינטנסיבי ומעודן במיוחד עם ניחוחות של שקדים, תפוחים, תבלין קל ורמזים לקרום לחם. יבש, נקי ואלגנטי עם חלקות לאורך זמן. הערות של תפוחים בשלים, שמרים נעימים ושקדים מתוקים.