קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות24
ציון בריאות2
מגזין

טמפורה של סרטן מלך אלסקה

טמפורה של סרטן מלך אלסקה
טמפורה של סרטן מלך אלסקה עשוי להיות רק יפנית מתכון שאתה מחפש. זה מתכון חלב חינם pescatarian מגיש 24 . מתאבן זה יש 445 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 42 גרם של שומן למנה. אם יש לכם מלח, כף שורש זנגביל, פלפל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 10 דקות. הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. נסו צ'ילי סלמון מלך אלסקה, סלמון אלסקני מצופה בחומוס על מצע שעועית צרפתית, בצל אדום וסלט מלפפון עם שמן לימון, ו לחמניות מאודות עם פטריות צדפות מלך טמפורה ומיונז אגבה-מיסו (טבעוני) (מתכונים דומים).

הוראות

1
ממלאים סיר (שיהיה גדול מספיק כדי לטבול את כל רגלי הסרטן) במים, מביאים לרתיחה, ומוסיפים חומץ, כוסברה, זרעי חרדל, צ ' ילי, פלפל ומלח. מבשלים את רגלי הסרטן עד שהם הופכים כתום ורדרד בהיר, על 15 עד 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
זרעי חרדלזרעי חרדל
פלפלפלפל
כוסברה.כוסברה.
רגלי סרטןרגלי סרטן
חומץחומץ
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
כתוםכתום
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
הסר ולתת מגניב עד קל להתמודד.
3
בזמן שהסרטן מתקרר, תכיני את הרוטב.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
סרטןסרטן
4
מערבבים מיץ תפוזים, רוטב סויה, רוטב טריאקי, חומץ אורז, רסק עגבניות, צ ' ילה, ושורש זנגביל בסיר קטן על חום בינוני ולתת להפחית בחצי.
מרכיבים שתצטרך
רוטב טריאקירוטב טריאקי
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
חומץ אורזחומץ אורז
רסק עגבניותרסק עגבניות
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
רוטב סויהרוטב סויה
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
5
הסר מהחום ולהקציף בדבש.
מרכיבים שתצטרך
דבשדבש
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
6
לשבור בשר סרטנים מהקליפה.
מרכיבים שתצטרך
בשר סרטניםבשר סרטנים
7
כדי להפוך טמפורה, לערבב קמח, עמילן תירס, ואבקת אפייה בקערה. לדלות את חתיכות הסרטן בתערובת יבשה זו, רועד כל עודף בחזרה לקערה. לאחר מכן להוסיף סודה לתערובת הקמח בזרם תוך לטאטא כל הזמן כדי להפוך אותו לבלילה. מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
עמילן תירסעמילן תירס
מים מוגזיםמים מוגזים
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סרטןסרטן
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
8
מחממים שמן קנולה ל 375 מעלות f בטיגון עמוק, או על פי הוראות היצרן עבור מזונות דומים. טובלים כל חתיכת סרטן בבלילה, ומוסיפים לסל טיגון עמוק. מטגנים עד חום זהוב.
מרכיבים שתצטרך
שמן קנולהשמן קנולה
סרטןסרטן
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ציוד שתשתמש בו
טיגון עמוקטיגון עמוק
9
מסננים על נייר toweling ומגישים חמים.

מרכיבים

4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 בצל מתוק גדול, פרוס ל-4 עד 5 פרוסות עגולות1 בצל מתוק גדול, פרוס ל-4 עד 5 פרוסות עגולות51 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פלפל שחור שלםפלפל שחור שלם1ליטרשמן קנולה (כ, לפי הצורך לטיגון עמוק)שמן קנולה (כ, לפי הצורך לטיגון עמוק)1פלפל צ'ילה, גזע וזרעים הוסרו טחון (השתמש כפפות בעת טיפול)פלפל צ'ילה, גזע וזרעים הוסרו טחון (השתמש כפפות בעת טיפול)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כוסברה שלמהכוסברה שלמה1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעמילן תירסעמילן תירס12רגלי סרטן המלךרגלי סרטן המלך3צ'ילי מיובשצ'ילי מיובש3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שורש זנגביל טרי (מתוך כ 1 1/2 אינץ ' חתיכת), קלופים טחוןשורש זנגביל טרי (מתוך כ 1 1/2 אינץ ' חתיכת), קלופים טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב סויה דל נתרןרוטב סויה דל נתרן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זרעי חרדלזרעי חרדל3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ תפוזים טרימיץ תפוזים טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חומץ אורזחומץ אורז1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים24ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סודה קרהסודה קרה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 כוס כוסברה טרייה ו/או נענע קצוצים גס1/2 כוס כוסברה טרייה ו/או נענע קצוצים גס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

רכיכות עובדות ממש טוב עם שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. אתה יכול לנסות שרדונה לונה לאפיס. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 13 דולר לבקבוק.
לאפיס לונה שרדונה
לאפיס לונה שרדונה
גרידה כתומה, אננס בשל, טוסט ווניל על האף. גוף מלא, טרי ותוסס, עם אפרסק לבן שופע וטעמי תפוחים בשלים המובילים לגימור מתובל בחמאה.