קושימומחה
מוכן ב1 ש, 35 דק.
מנות45
ציון בריאות0
מגזין

טראפלס שוקולד מריר דמדומים

טראפלס שוקולד מריר דמדומים
טראפלס שוקולד מריר טווילייט הוא מתכון ללא גלוטן עם 45 מנות. למנה זו יש 97 קלוריות , 1 גרם חלבון ו -8 גרם שומן למנה. תמורת 33 סנט למנה , מתכון זה מכסה 3% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 31 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו שוקולד אפייה, חמאה, שוקולד צ'יפס חצי מתוק ועוד מספר מצרכים להכין אותו היום. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך שעה ו-35 דקות . עם ציון של 15% , המנה הזו גרועה למדי. טראפלס שוקולד מריר , טראפלס שוקולד מריר וטראפלס ג'ינג'ר משוקולד מריר דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
שלבו את השמנת הכבדה, החמאה, שוקולד האפייה, השוקולד צ'יפס ואבקת האספרסו בסיר על אש בינונית; תוך ערבוב מתמיד, מבשלים עד שהשוקולד נמס לתערובת חלקה וסמיכה.
מרכיבים שתצטרך
(או ½ כוס) חמאה ללא מלח, חתוכה לקוביות(או ½ כוס) חמאה ללא מלח, חתוכה לקוביות
2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)
אספרסו מיידיאספרסו מיידי
כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מסירים מהאש.
3
יוצקים לקערה ומצננים במקרר עד שהתערובת מתקשה, כשעה
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
4
מרפדים תבנית בנייר אפייה בנייר שעווה. גורפים כדורים קטנים מתערובת השוקולד על נייר השעווה. שומרים במקרר עד שהכדורים מתקשים לגמרי. אחסן במקום קריר ויבש.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. ה- Barefoot Bubbly Extra Dry עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
בועה יחפה במיוחד יבש
בועה יחפה במיוחד יבש
שמפניה Bubbly Extra Dry Barefoot מציעה ניחוחות של תפוח בשל בתוספת רמזים של הדרים. טעמים קלויים משלימים את הגימור הקרמי והמתמשך. מומלץ להגיש מצונן (36-40 מעלות צלזיוס), המבעבע הזה מאוזן בצורה מושלמת עם שכבות מרובות של פירות כדי לשמח את החך.