קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות1
ציון בריאות72
מגזין

טריאקי מאהי מאהי בגריל עם סלסה מנגו

טריאקי מאהי מאהי בגריל עם סלסה מנגו
Teriyaki Mahi גריל עם סלסאן מנגו הוא חלב חינם ו pescatarian ומספק כ 1 מנות. המתכון הזה מכסה %68 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 269 גרם חלבון 67 גרם של שומן, וסך הכל 2210 קלוריות. מתכון זה של Recipezaar כולל מאווררים 1. זמן הכנת המתכון כ 55 דקות. זה עובד היטב כמנה עיקרית יקרה עבור יום העצמאות. רק מעטים מאוד אהבו את המנה היפנית הזאת. אם יש לכם פלפל חלפיניו, רוטב סויה, מלח כשר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן צמחי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קפה אוכמניות # SundaySupper כקינוח. עם כפית ציון 63% המנה הזאת די טובה. Teriyaki Mahi גריל עם סלסה מנגו, דג מחאי צרוב עם מנגו בגריל-סלסה אננס, אורז ירוק ושעועית שחורה, ו Teriyaki Mahi Mahi עם מנג-o-סלסה טעים כל כך דומים מאוד למתכון זה.

הוראות

1
לסלסה: לקלף את המנגו וחותכים לחתיכות 1/4 אינץ ' חתוכות לקוביות.שים חתיכות מנגו בקערה קטנה עם שאר מרכיבי סלסה; מערבבים לשלב.מכסים את הקערה בניילון נצמד ומכניסים למקרר עד למועד ההגשה.למרינדה: בקערה קטנה, לטאטא יחד את רוטב הסויה, סאקה מתוקה, שמן צמחי, סוכר חום בהיר, זנגביל טרי, ושום טחון; להפריש.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חום בהירסוכר חום בהיר
רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון
2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות
ג ' ינג ' ר טריג ' ינג ' ר טרי
6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
1 אננס לבן גדול או אננס רגיל1 אננס לבן גדול או אננס רגיל
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)
רוטב שומשום יפנירוטב שומשום יפני
גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקוגבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מניחים את פילה mahi mahi בשקית ניילון zip-lock גדולה.
מרכיבים שתצטרך
פילה מהי מהיפילה מהי מהי
ציוד שתשתמש בו
קליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובהקליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובה
3
יוצקים מרינדה לתוך התיק; לחץ על האוויר מתוך התיק ולאטום בחוזקה.הפעל / לנער את התיק כדי מעיל פילה עם מרינדה.מקררים במשך 20-30 דקות.קח פילה מהתיק ולזרוק מרינדה.
מרכיבים שתצטרך
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
4
מברשת או לרסס את שני הצדדים של פילה עם שמן צמחי.גריל מעל חום גבוה עד דגים הוא אטום לאורך, 8 עד 10 דקות, מפנה פעם אחת באמצע זמן צליה.
מרכיבים שתצטרך
2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
5
מגישים חמים עם סלסה.
מרכיבים שתצטרך
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)

מרכיבים

11 קילו קישואים,ג'ינג'ר טרי מגורדג'ינג'ר טרי מגורד11 קילו קישואים,ג'ינג'ר טרי מגורדג'ינג'ר טרי מגורד1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קצוץ דק של מנטה טריקצוץ דק של מנטה טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מנטה טרי קצוץ דקמנטה טרי קצוץ דק11 קילו קישואים,רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון11 קילו קישואים,רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון11 קילו קישואים,פלפל חלפיניו טחון, עם זרעיםפלפל חלפיניו טחון, עם זרעים11 קילו קישואים,פלפל חלפיניו טחון, עם זרעיםפלפל חלפיניו טחון, עם זרעים1WES E אומנויות השפה האנגליתתלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז0(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד0(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)סוכר חום בהירסוכר חום בהיר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)סוכר חום בהירסוכר חום בהיר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ ליים טרימיץ ליים טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ ליים טרימיץ ליים טרי4פילהפילה מהי-מהי, בערך 6 אונקיות. עובי כל אינץ ' ו-1פילה מהי-מהי, בערך 6 אונקיות. עובי כל אינץ ' ו-14פילהפילה מהי-מהי, בערך 6 אונקיות. עובי כל אינץ ' ו-1פילה מהי-מהי, בערך 6 אונקיות. עובי כל אינץ ' ו-11גדולמנגו בשלמנגו בשל596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום קצוץ דקבצל אדום קצוץ דק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום קצוץ דקבצל אדום קצוץ דק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסאקי מתוק.סאקי מתוק.596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסאקי מתוק.סאקי מתוק.1WES E אומנויות השפה האנגליתסכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות1WES E אומנויות השפה האנגלית2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. הגיפט של קאת 'י לי גיפורד פינו גריג' יו עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
GIFFT by Kathie Lee Gifford Pinot Grigio
GIFFT by Kathie Lee Gifford Pinot Grigio
Gifft פינו גריג ' יו פורץ עם אגס תוסס ופירות טרופיים, מאוזן בחומציות חדה ורעננות מעודנת באלגנטיות. היין מציע ניחוחות פרי והדרים מאבן בשלה, ומציג טעמים של מלון, נקטרינה ולימון מאיר, המסיימים קלילים ומרעננים.