קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות35
ציון בריאות2
מגזין

טריאקי עוף קל

טריאקי עוף קל
המתכון עוף קל טריאקי מוכן תוך כ 35 דקות, והוא בהחלט יוצא מן הכלל ללא גלוטן וללא לקטוז ומתאים לאוהבי מזון יפני. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 4 גר' של חלבון, 1 גרם של שומן, וסך הכל 49 קלוריות. מתאים ל-35 מנות. אם יש לך חזה עוף, אבקת שום, מים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 24%. נסו עוף טריאקי קל, עוף טריאקי קל, ו עוף טריאקי קל (מתכונים דומים).

הוראות

1
שמן חום במחבת nonstick גדולה על חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מוסיפים עוף; מבשלים ומערבבים 5 עד 7 דקות. או עד שנסיים.
מרכיבים שתצטרך
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
3
הוסף הבא 3 מרכיבים; מערבבים. מביאים לרתיחה.
4
מערבבים במרכיבים הנותרים; כיסוי. מבשלים על אש נמוכה 5 דקות.
5
הסר מהחום.
6
בואו לעמוד 5 דקות. קצפת עם מזלג.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות Lubanzi Chenin Blanc. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 16 דולר לבקבוק.
Lubanzi Chenin Blanc
Lubanzi Chenin Blanc
את 2018 לובנזי Chenin Blanc נמשך מתוך תערובת של גפנים מבוגרים, יבשים מגודלים בוש & צעיר, לטפטף גפנים מושקים. צבע הקש העמוק שלה מצביע על רעננות בשל ומורכבות. האף מביא פירות טרופיים & אבן הראשון, מעורר מחשבות של מנדרינה & ליצ ' י. החיך הוא עגול ובשרני, דוחף ליצ ' י קדימה שוב, יחד עם אפרסק לבן, משמש & תפוח ירוק, כל נישא על ידי מגע של חומציות גבוהה. יש בהירות & רמז קל של לחם טרי בכל רחבי. הסיום הוא ארוך, רך & חיבה.