קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות12
ציון בריאות4
מגזין

טריו בשר מתובל שעועית אפויה ברביקיו

טריו בשר מתובל שעועית אפויה ברביקיו
מתכון פיקנטי בשר טריו שעועית אפויה ברביקיו מוכן בערך 1 שעה וזה בהחלט עצום ללא גלוטן וללא לקטוז ומתאים לאוהבי מזון אמריקאי. מתכון זה מספק 12 מנות. עם 336 קלוריות, 15 גרם חלבון ו 18 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מן צלחת דרום עמוק יש 1403 אוהדים. זה עובד טוב כמו מנות ראשונות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום האב. לך לחנות ותביא אנדוויל, שום, חצי בקר, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 47%. נסו שעועית אפויה ברביקיו חמצמץ, 5 מרכיבים ברביקיו בייקון שעועית אפויה, ו שעועית ברביקיו " Smokin וילי אפויה (מתכונים דומים).

מרכיבים

227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)andouille או נקניק מעושן חריף אחר, לחתוך לחתיכות בגודל ביסandouille או נקניק מעושן חריף אחר, לחתוך לחתיכות בגודל ביס6פרוסותבייקון, קצוץבייקון, קצוץ2larges(1 ק (1 ק " ג 12 אונקיה) פחיות של שעועית אפויה המקורית של בוש, undrained2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב ברביקיו תוצרת בית או מסחרירוטב ברביקיו תוצרת בית או מסחרי454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר בקר טחון או חצי בקר, חצי נקניקבשר בקר טחון או חצי בקר, חצי נקניק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה1(יכול להיות או להרחיק)Cajun תיבול (כמו סטירה Ya אמא), או לטעוםCajun תיבול (כמו סטירה Ya אמא), או לטעום11 קילו קישואים,חרדל קריאוליחרדל קריאולי306 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסירופ קנה טהור (כמו של סטין) או מולסהסירופ קנה טהור (כמו של סטין) או מולסה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ11 קילו קישואים,רוטב נמר או רוטב חריף אחררוטב נמר או רוטב חריף אחר12ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור סדוק טרימלח כשר ופלפל שחור סדוק טרי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ306 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרוס חלפיניו כבושים, קצוץפרוס חלפיניו כבושים, קצוץ

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

Zinfandel and rosé Wine are great choices for Barbecue. A rosé is refreshing in hot temperatures and complements sweet and spicy sauces and rubs. Zinfandel is a classic red wine choice for barbecue, especially for pork ribs and beef brisket. The St. Francis Old Vines Zinfandel with a 4.4 out of 5 star rating seems like a good match. It costs about 19 dollars per bottle.
St. Francis Old Vines Zinfandel
St. Francis Old Vines Zinfandel
יין זה מציע ניחוחות של קופסת סיגרים, פלפל ותבלינים. טעמים של דובדבן שחור בשלים ווניל שעועית ואחריו סיום ארוך, חושני.