קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות10
ציון בריאות8
מגזין

ירקות קולארד קלויים, ירקות חרדל ומנגולד שוויצרי אדום

ירקות קולארד קלויים, ירקות חרדל ומנגולד שוויצרי אדום
המתכון מטוגן ירקות קולארד, ירקות חרדל, מנגולד שוויצרי אדום יכול לספק את הכמיהה הדרומית שלך על 50 דקות. מתכון זה משמש 10. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. צופה בדמות שלך? למתכון ואינו מכיל גלוטן, וללא חלב יש 174 קלוריות, 5 גרם חלבון, ו 14 גרם שומן למנה. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-1 היה אומר שהוא הגיע למקום. אם יש לכם שיני שום, מנגולד שוויצרי, סוכר ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה הביא לך על ידי אוכלרשת. זה עובד היטב כתוספת במחיר סביר מאוד. עם כפית ציון 44%, המנה הזו מוצקה. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: ירקות קולארד קלויים, ירקות חרדל ומנגולד שוויצרי אדום, ירוקים דרומיים מושלמים (קייל, סלק, ירקות קולארד, חרדל), ו ירוקים דרומיים מושלמים (קייל, סלק, ירקות קולארד, חרדל).

הוראות

1
בסיר גדול מחממים שמן ובייקון על אש גבוהה עד שהבייקון משחים היטב. מערבבים שום ומבשלים 45 שניות. מתפיחים עם ציר עוף וחומץ.
מרכיבים שתצטרך
ציר עוףציר עוף
חומץחומץ
שוםשום
בייקוןבייקון
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מוסיפים סוכר וירקות ומכסים חלקית. מנמיכים את האש לבינונית ומבשלים 30 דקות. מתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם.;
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
ירוקירוק
סוכרסוכר

ציוד

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם הבחירות המובילות שלי לירקות קולארד. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, בעוד שזינפנדל נהדר עם אוכל ברביקיו. ה. ריזלינג עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
ד ר הרמן ד ר ריזלינג
ד ר הרמן ד ר ריזלינג
ניחוחות של עשבי תיבול ופירות אבן. מתוק, טרי, פירותי עם חומציות תוססת. יין זה הוא אידיאלי עבור אוכל חריף במיוחד אסייתי פיקנטימטבח, חומציות האור ורעננה הוא כזה שהוא עשוי להיות נהנה בכוחות עצמו.