קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות30
מגזין

כבש חורמה

כבש חורמה
כבש חורמן נטול גלוטן, ומספק כ 8 מנות. מנה זו מכילה סביב 32 גרם חלבון 50 גרם של שומן, וסך הכל 674 קלוריות. המתכון הזה מכסה %32 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ Epicurious יש 1 אוהדים. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. אם יש לכם מלח, אגוזי קשיו, שמנת כבדה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב ההל הקרקע אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות הל כקינוח. מתכונים דומים: כבש חורמה, כבש צלוי עם רוטב כבש וקרום רוטב ענבים טרי, ו כבש Exohiko (כבש, תרד וגבינה ממולאת חבילות פילו).

הוראות

1
חתוך את הטלה וחתוך אותו לחתיכות גדולות. מתבלים במלח ופלפל ומכניסים לקערה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
כבשכבש
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מוסיף את היוגורט, 1 כף ג ' ינג ' ר, שום, הל. מערבבים או לזרוק עד החומרים מופצים באופן שווה את הטלה מצופה. מכסים ומקררים לפחות 30 דקות ועד 3 שעות.
מרכיבים שתצטרך
הלהל
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
יוגורטיוגורט
כבשכבש
3
שים את קשיו בקערה קטנה ולהוסיף מספיק מים חמים כדי לכסות אותם.
מרכיבים שתצטרך
קשיוקשיו
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
תן קשיו להשרות במשך 30 דקות ולאחר מכן לנקז. טוחנים את קשיו סחוט כדי להדביק גס במעבד מזון. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
קשיוקשיו
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
5
מחממים את הגהי או השמן בתבשיל או בתנור הולנדי על אש בינונית עד שהוא מנצנץ.
מרכיבים שתצטרך
גיגי
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
6
מוסיף את הבצל ואת sauté עד שקוף, 6 עד 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
7
מוסיפים את הכמון, הל, שומר, הג ' ינג ' ר שנותר וכוסברה. לבשל, ערבוב לעתים קרובות עד ארומטי, על 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
כוסברה.כוסברה.
הלהל
שומרשומר
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
כמוןכמון
8
מוסיף את צ ' ילי, כוסברה גבעולים, דבק קשיו ומערבבים היטב כדי להיות בטוח ששום דבר לא דבק. Sauté, ערבוב לעתים קרובות והוספת מים כף בכל פעם במידת הצורך, עד התערובת היא ארומטית מאוד, על 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
קשיוקשיו
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
מיםמים
9
מוסיפים את הטלה ואת מרינדה יוגורט, להגדיל את החום, ומערבבים עד החתיכות מצופות באופן שווה. לאחר מיצי הבשר מתחילים לזרום, להפחית את החום נמוך, לכסות, ומבשלים לאט מאוד, ערבוב מדי פעם, עד הבשר הוא כמעט רך, על 1 1/2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
יוגורטיוגורט
כבשכבש
בשרבשר
10
מוסיפים את הקרם וממשיכים להתבשל עד הקארי הוא טעים ועבה ואת הטלה הוא רך, 10 עד 15 דקות. מתבלים לפי הטעם עם מלח נוסף, פלפל, או ציפור קצוצה צ ' ילה.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
קרםקרם
אבקת קאריאבקת קארי
כבשכבש
מלחמלח
11
מגישים מקושטים עם עלי כוסברה וקשיו.
מרכיבים שתצטרך
כוסברה טרייהכוסברה טרייה
קשיוקשיו
1
גי
מרכיבים שתצטרך
גיגי
2
Ghee, סוג של חמאת בישול בשימוש בבישול הודי, ניתן לרכוש בצנצנות בשווקים אסיה או הודו, אבל זה קל לעשות את עצמך.קובייה 1 פאונד של חמאה לא מלוחה קרה, במקום במחבת רוטב, ולהגדיר על אש נמוכה. לאחר החמאה נמסה, להגדיל את החום מעט. השומן הטהור יהיה ברור מאוד. חלק קצף יעלה למעלה; לרפרף אותו משם. הגבירו מעט את החום והמשיכו לבשל את החמאה עד שמוצקי החלב שנפלו לתחתית המחבת הופכים לצבע זהב עמוק. מיד להסיר את המחבת מהחום. מצקת את החמאה-שומן ברור, או ghee, לתוך מיכל נקי; להשליך את הנוזל בתחתית המחבת. אתה יכול לשמור ghee במקרר עד 2 שבועות.פאן קלייה אגוזים
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
רוטברוטב
גיגי
חלבחלב
אגוזיםאגוזים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מצקתמצקת
מחבתמחבת
3
אתה יכול לקנות בוטנים קלויים וקשיו לקישוט חלק תבשילי דרום מזרח אסיה שלנו כמו קארי זה. עבור הטעם הטוב ביותר ואת המרקם, עם זאת, לשקול קליית משלך. אתה יכול להשתמש באותה טכניקה כדי פאן - צלי תבלינים וזרעים עבור עומק של טעם אתה פשוט לא יכול למצוא תערובות תבלינים בחנות קנה.
מרכיבים שתצטרך
בוטנים קלוייםבוטנים קלויים
קשיוקשיו
תבליניםתבלינים
אבקת קאריאבקת קארי
זרעיםזרעים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
בואו מחבת תחתית כבדה או מחבת sauté לקבל חם מאוד על חום גבוה.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מוסיפים את האגוזים, התבלינים או הזרעים למחבת בשכבה זוגית. לסובב את המחבת בעדינות כדי לשמור על החומרים בתנועה כל הזמן. הניחוחות ייפתחו ויעמיקו באופן דרמטי.לאחר האגוזים, תבלינים, או זרעים מתחיליםלתת ניחוח בולט, לפקוח עין על אותם. הם יכולים לעבור ממושלם למוגזם תוך כמה שניות.
מרכיבים שתצטרך
תבליניםתבלינים
זרעיםזרעים
אגוזיםאגוזים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
יוצקים אותם מתוך המחבת לתוך קערה ממש לפני שהם הגוון של חום שאתה רוצה.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מחבתמחבת
7
Reprinted עם אישור מארוחות מנה אחת, על ידי המכון הקולינרי של אמריקה.© 2006 לה-בהאר-ספרי פרידמן

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקghee (ראה טיפים, להלן) או שמן קנולהghee (ראה טיפים, להלן) או שמן קנולה340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אגוזי קשיואגוזי קשיו796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבעולי כוסברה קצוציםגבעולי כוסברה קצוצים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי כוסברה קצוציםעלי כוסברה קצוצים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון2(חוֹרֶף)שורש זנגביל טחוןשורש זנגביל טחון11 קילו קישואים,הל קרקעהל קרקע2(חוֹרֶף)כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון11 קילו קישואים,שומר קרקעשומר קרקע8ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל לבן טחון לפי הצורךפלפל לבן טחון לפי הצורך2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)1קילוגרםרגל כבש ללא עצמות, חתוכה לקוביות 1 1/2 אינץרגל כבש ללא עצמות, חתוכה לקוביות 1 1/2 אינץ7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוביות בצל צהובקוביות בצל צהוב3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיוגורט רגיליוגורט רגיל2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקשיו קלויים במחבת (ראה, טיפים בהמשך)קשיו קלויים במחבת (ראה, טיפים בהמשך)8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח לפי הצורךמלח לפי הצורך8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח לפי הטעםמלח לפי הטעם6צ'ילי עוף תאילנדי, קצוץ, או לפי הטעםצ'ילי עוף תאילנדי, קצוץ, או לפי הטעם