קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות2
ציון בריאות81
מגזין

כבש עם רוזמרין ופורט

כבש עם רוזמרין ופורט
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל כבש עם רוזמרין פורט. מנה אחת מכילה עד 294 גר' של חלבון, 77 גרם של שומן, וסך הכל 1995 קלוריות. והוא יספק כ 2 מנות. המתכון הזה מכסה %62 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, אם יש לך רוזמרין, שום שן שומן, נמל רובי, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 30 דקות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, נסו צלעות כבש עם רוזמרין ורוטב יין פורט, רוזמרין-תאנה עוף עם פורט, ו חזיר רוזמרין עם רוטב פירות יער (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים יחד את השמן ורוטב ווסטרשייר בקערה, ואז מורחים את זה על הסטייקים, או עם מברשת מאפה או על ידי טבילה הסטייקים ישירות לתוך הקערה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
סטייק.סטייק.
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מברשת מאפהמברשת מאפה
קערהקערה
2
מחממים מחבת כבדה על בסיס חום בינוני גבוה ומבשלים את הסטייקים במשך כ 3 דקות לכל צד, תלוי בעובי של הסטייק ואיך אתה אוהב את זה נעשה. אם אתה מעדיף להשתמש בסירלוין כבש ללא עצמות או noisettes, הייתי מייעץ 2 לאדם, ופחות זמן לבישול שלהם.
מרכיבים שתצטרך
סטייק פורטרהאוססטייק פורטרהאוס
סטייק.סטייק.
כבשכבש
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
לעטוף את הסטייקים בנייר אלומיניום לנוח על צלחת חמה או במקום חם, בזמן שאתה עושה את הרוטב. עם המחבת עדיין על החום, אבל הפך נמוך, להוסיף את החמאה ולתת לו להמיס, ואז דק קוצצים את המחטים מן sprig רוזמרין ולהוסיף אותם למחבת.
מרכיבים שתצטרך
רוזמריןרוזמרין
חמאהחמאה
סטייק.סטייק.
רוטברוטב
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
מחבתמחבת
4
לקלף ולמחוץ או לרכך את שן השום ולהוסיף אותו למחבת, ואז לשפוך בנמל, לתת לו לרחוש ולהפחית מעט. לפתוח את הסטייקים ולהוסיף כל מיצים מהחבילה לסכל לרוטב. מסדרים את הסטייקים על צלחות הגשה ולטפטף אותם עם הרוטב.
מרכיבים שתצטרך
שיני שום שלמותשיני שום שלמות
סטייק.סטייק.
בשר טחוןבשר טחון
רוטברוטב
יציאהיציאה
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
מחבתמחבת