קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 12 דק.
מנות6
ציון בריאות61
מגזין

כבש קארי עם חומוס

כבש קארי עם חומוס
כבש קארי עם חומוס יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 458 קלוריות, 31 גר' של חלבון, ו 29 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %28 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. אם יש לכם פלפל, חומוס, אבקת קארי מדרס, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב אבקת קארי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,גלידת קארי עם מנגו ופיסטוק כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 4 שעות ו-12 דקות. נסו Kala Chana Curry (קארי חומוס שחור), צלעות כבש עם רוטב קארי או מתלה כבש, ו כבש וחומוס (מתכונים דומים).

הוראות

1
לשים בצל, גזר, חלב קוקוס, אבקת קארי ו 1/4 כוס מים בבישול איטי. כבש העונה עם מלח ופלפל מכל הצדדים.
מרכיבים שתצטרך
2
מחממים מחבת גדולה מעל חום בינוני גבוה עד חם.
3
הוסף 1 כף. שמן.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים שליש כבש ומבשלים עד השחמה בכל רחבי, על 6 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
להעביר כבש לבישול איטי. חזור עם קבוצות שנותרו של כבש ו 1 כף. שמן.
מרכיבים שתצטרך
6
הוסף 1/2 כוס מים למחבת, מגרד מחבת עם כף עץ לשלב חתיכות השחמה.
מרכיבים שתצטרך
7
יוצקים נוזלים לתוך סיר איטי. לכסות ולבשל על גבוה במשך 4 שעות.
8
בחצי השעה האחרונה של הבישול, דלג שומן מתבשיל וזרק. מערבבים בחומוס וממשיכים לבשל.
מרכיבים שתצטרך
9
מגישים כבש מעל בסמטי או אורז לבן אחר.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות דוד & נדיה Chenin Blanc. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 36 דולר לבקבוק.
David & Nadia Chenin Blanc
David & Nadia Chenin Blanc
שנין בלאן (Chenin Blanc) משבט הסוורטלנד (Swartland) מתמקד שוב בכרמי גפן ישנים שונים, הנעים בין 1962 ל-1982 ומבוסס על גרניט מפארדברג, מעורבב עם צפחה/שיסט ממזרח, חימר מצפון וברזל מהחלקים המערביים של סווארטלנד. גפנים חקלאיים מעובדים יבשה עמד במבחן הזמן וזה מציג את הסיבה האולטימטיבית מדוע Chenin Blanc הוא המוקד העיקרי שלהם ב Swartland. חבורה שלמה לחוץ באופן טבעי מותסס, התבגר במשך 11 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי ניטראלי ישן.