קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות54
מגזין

כדורי פופקורן שוקולד

כדורי פופקורן שוקולד
את מתכון שוקולד פופקורן כדורי יכול לספק שלך אמריקאי השתוקקות על 45 דקות. מתכון ללא גלוטן וטבעוני זה מגיש 12 . מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 41 גרם חלבון, 17 גרם שומן, ובסך הכל של 1414 קלוריות. אם יש לכם סירופ תירס, מים, סוכר וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. לא הרבה אנשים באמת אהבו את הקינוח הזה. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 81%. נסו כדורי פופקורן שוקולד חם, כדורי פופקורן שוקולד בייגלה ודובדבן, ו קשיו ורוד-קרמל קוקוס וכדורי פופקורן שוקולד מריר (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים פופקורן בקערה גדולה חסינת חום;שמור על חום בתנור של 200 אלף. בסיר כבד, ממיסים שוקולד. מערבבים פנימה סוכר וסירופ תירס.
מרכיבים שתצטרך
סירופ תירססירופ תירס
שוקולדשוקולד
פופקורןפופקורן
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
קערהקערה
תנורתנור
2
מוסיפים מים. מבשלים ומערבבים על אש בינונית עד שהתערובת מגיעה לרתיחה. ממשיכים לבשל עד מדחום ממתקים קורא 250 (שלב כדור קשה).
מרכיבים שתצטרך
ממתקיםממתקים
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מדחום ממתקיםמדחום ממתקים
3
יוצקים מעל פופקורן חם ומערבבים עד לציפוי אחיד. כאשר התערובת קרירה מספיק לטיפול, מעצבים במהירות 3 אינץ'. כדורים, טבילה ידיים במים קרים כדי למנוע דבק. מגניב; לעטוף בניילון נצמד.
מרכיבים שתצטרך
פופקורןפופקורן
מיםמים
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק

יין מומלץ: ורוד נוצץ, יין מבעבע

רוזוולט נוצץ ויין מבעבע הם הבחירות המובילות שלי לפופקורן. אם אתה מגיש מבחר מנות ראשונות, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות את רופינו נוצץ רוז. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -13 דולר לבקבוק.
רופינו נוצץ רוז
רופינו נוצץ רוז
רופינו נוצץ רוז ' הוא טרי וריחני עם הערות של תות ורמזים קלים של עלי כותרת של ורדים. על החיך יין זה יש בועות אלגנטיות וחומציות מרעננת, המציע טעמים מפתה של פירות יער אדומים עדינים ופירות לבנים כי להשתהות דרך הסיום.רופינו נוצץ רוז ' הוא מהנה בפני עצמו כמו אפריטיף, אבל גם כבן לוויה מזון, זיווג טוב עם מגוון רחב של מנות כולל דגים בגריל, עוף צלוי, סלטים ירוקים מעורבים.