קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות12
ציון בריאות1
מגזין

כוסות ארוחת בוקר בייקון

כוסות ארוחת בוקר בייקון
לעולם לא תוכל לקבל יותר מדי מתכוני ארוחות בוקר,אז נסו כוסות ארוחת בוקר בייקון. והוא מתאים להגשה ל 12 מנות סועדים. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 8 גרם חלבון, 8 גרם שומן, ובסך הכל של 122 קלוריות. המתכון הזה מכסה 5% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם יש לכם תפוחי אדמה חומים חשיש, ביצים, תערובת גבינה מקסיקנית וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 35 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 17%. הציון הזה לא כל כך מדהים. נסו כוסות ארוחת בוקר בייקון, כוסות ארוחת בוקר בייקון וביצה, ו כוסות ארוחת בוקר אספרגוס בייקון (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 375*. קו 12 כוסות מתחלפות במחבת מיני מאפין עם חתיכות בייקון, חוצה שלוש רצועות בכל אחת מהן כך שהן דומות לחישורים של גלגל. מקמט באופן רופף שתים עשרה 3 אינץ'. רצועות נייר אלומיניום לכדורים; מניחים בכוסות כדי למנוע מבייקון להחליק.
2
אופים 15-20 דקות או עד בייקון הוא פריך.
3
בינתיים מבשלים תפוחי אדמה לפי הוראות החבילה. בקערה קטנה, מקציפים ביצים, חלב, מלח ופלפל. במחבת קטנה מחממים חמאה על אש בינונית.
4
יוצקים פנימה תערובת ביצים; מבשלים ומערבבים עד שהביצים מסמיכות ולא נותרה ביצה נוזלית.
5
מעבירים כוסות בייקון לתבנית אפייה; הסר נייר כסף. כפית חשיש חום וביצים מקושקשות לתוך כוסות; מפזרים גבינה. לצלות 3-4 ב. מחום 3-5 דקות או עד שהגבינה נמסה.
6
מפזרים בצל ירוק ופטרוזיליה.