קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות12
ציון בריאות3
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםקיץ
מגזין

כוסות גלידת שוקולד מנוונות

כוסות גלידת שוקולד מנוונות
כוסות גלידת שוקולד מנוונות יכולות להיות בדיוק הקינוח שאתם מחפשים. מנה אחת מכילה 453 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 18 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 12 מנות. הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-135 היו אומרים שזה פגע במקום. זה יהיה להיט בחג הקיץ שלך. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. גשו לסופר וקנו קמח, סודה לשתייה, תמצית ונילן, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכונים דומים: כוסות שוקולד טבעוניות עם מוס שוקולד מנוון, מוות על ידי גלידת שוקולד, ו אין גלידת שוקולד Churn Keto.

הוראות

1
תרסיס מיני shortcake פאן (זמין וויליאמס-סונומה) עם תרסיס בישול nonstick.מחממים התנור שלך ל 350ºF.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
ציוד שתשתמש בו
למסיבותלמסיבות
אגוז מוסקט טחון אואגוז מוסקט טחון או
2
מערבבים את כל החומרים, למעט קינוח קפוא, בקערה של מיקסר חשמלי.
ציוד שתשתמש בו
גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקוגבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
לסובב חבלי ליקריץלסובב חבלי ליקריץ
3
מערבבים על מהירות בינונית עד חלקה.
4
יוצקים למחבת מוכנה.
ציוד שתשתמש בו
אגוז מוסקט טחון אואגוז מוסקט טחון או
5
אופים במשך 35 עד 45 דקות.אפשר להתקרר לחלוטין לפני הסרת הגרעינים מפן.למעלה עם קינוח קפוא ותוספות אחרות לפי הצורך.
ציוד שתשתמש בו
למסיבותלמסיבות
אגוז מוסקט טחון אואגוז מוסקט טחון או

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים2(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיוגורט ללא חלב רגיליוגורט ללא חלב רגיל4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה12ריבס, קצוץ טרי או קפואגלידה ללא חלב (הטעם האהוב עליך), להגשהגלידה ללא חלב (הטעם האהוב עליך), להגשה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאלטרנטיבי חלב רגילאלטרנטיבי חלב רגיל0(יכול להיות או להרחיק)2/3 כוס (זוג חופנים) פרמג'אנו או רומנו מגורר2/3 כוס (זוג חופנים) פרמג'אנו או רומנו מגורר4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים רותחיםמים רותחים

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

ניתן לזווג גלידה עם קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. קרם שרי Nv ג ' ונסון ן עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "