קושימומחה
מוכן ב2 שעות
מנות50
ציון בריאות14
מגזין

כופתאות בשר מטוגנות

כופתאות בשר מטוגנות
זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, וכל 30 דיאט. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 2 שעות. אם יש לכם נבטי שעועית, בצל, שמן שומשום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו כופתאות בשר שבדיות למרק, כופתאות מטוגנות פאן, ו כופתאות מטוגנות מחבת (מתכונים דומים).

הוראות

1
בלאנש את נבטי שעועית מונג על ידי הטבלתם בקצרה במים רותחים. יש לשטוף במים קרים כדי להפסיק לבשל. לסחוט כמה שיותר מים מן הנבטים, לקצוץ אותם, ולשים אותם בקערה.
מרכיבים שתצטרך
נבטי שעועית מונגנבטי שעועית מונג
נבטיםנבטים
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
באותה קערה, להוסיף את שאר החומרים (למעט עטיפות הכופתה) ולשלב עד מעורב.
מרכיבים שתצטרך
עטיפות כופתאותעטיפות כופתאות
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
לפני שתתחיל למלא את הכופתאות, להכין מגש גדול או משטח שטוח אחר להנחת הכופתאות כפי שאתה עושה אותם. כמו כן, לשפוך קצת מים קרים בקערה קטנה לטבילה.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מניחים עטיפה על כף היד. לאחר מכן, כפית מספיק מילוי באמצע המעגל לעזוב על אינץ ' של עור ריק (על כף). לטבול את האצבע לתוך המים הקרים ורטוב של קצה העור הכופתה. מקפלים את העור לשניים, איטום המילוי בפנים, מה שהופך חצי עיגול.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
5
כדי לעשות מצגת מפוארת, לעשות רכסים קטנים בצד אחד של הקצה כפי שאתה חותם, באמצעות האצבע והאגודל שלך, מה שהופך על 5 או 7 רכסים על כל כופתה. הכופתה תתפתל באופן טבעי בזמן שאתה עושה את זה. זה לוקח קצת תרגול, אז אל תדאג אם הראשון לא יוצא מהממים.
6
חזור עם כל עטיפה עד שכל המילוי או העטיפות משמשים.
7
במחבת, יוצקים מספיק שמן צמחי כדי לכסות את המשטח התחתון של המחבת ולחמם על חום בינוני. בזהירות, מניחים את הכופתאות במחבת, ממלא את המחבת, אבל לא מצטופף אותם כל כך הרבה שהם נוגעים ודבקים זה לזה. מטגנים עד חום זהוב ופריך בצד אחד. הפוך אותם (מקלות עץ ארוכים לעבוד הכי טוב), בישול כל הצדדים עד שהם זהובים ופריכים בכל רחבי. המשך עד שכל הכופתאות מבושלות, הוספת שמן יותר לפי הצורך.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מקלות אכילהמקלות אכילה
מחבתמחבת
8
מגישים חם עם רוטב סויה חומץ (צ ' ו Ganjang) לטבילה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב סויהרוטב סויה
חומץחומץ