קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 10 דק.
מנות6
ציון בריאות12
מגזין

כיכר סלמון לבישול איטי

כיכר סלמון לבישול איטי
כיכר סלמון לבישול איטי היא מנה עיקרית המגישה 6. צופה בדמות שלך? זה מתכון ללא גלוטן יש 226 קלוריות, 24 גרם חלבון, ו 10 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 31 אדם התרשמו מתכון זה. מתכון זה מ טעם הבית דורש מרק עוף, קרוטונים ממולאים מתובלים, חרדל טחון וגבינת פרמזן. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 4 שעות ו -10 דקות. עם כפית ציון 73%, המנה הזו מוצקה. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם כיכר בשר לבישול איטי עם פטריות שיטאקי, כיכר פקאן טבעונית אטומית לבישול איטי, ו כיכר בשר לבישול איטי עם פטריות שיטאקי.

הוראות

1
חותכים שלושה 20 אינץ'. 3 אינץ'. רצועות של נייר כבד; חוצה כך שהם דומים חישורים של גלגל.
ציוד שתשתמש בו
4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות
2
הניחו רצועות בתחתית ובמעלה דפנות של 3 קו. סיר איטי מצופה בתרסיס בישול.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים
3
בקערה גדולה, לשלב את חמשת המרכיבים הראשונים.
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
4
מוסיפים סלמון ומערבבים היטב. מעצבים בעדינות תערובת לכיכר עגולה.
מרכיבים שתצטרך
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
5
מניחים במרכז הרצועות.
6
מכסים ומבשלים על נמוך במשך 4-6 שעות או עד שמדחום קורא 160 מעלות צלזיוס. בעזרת רצועות נייר כסף כידיות מוציאים את הכיכר לפלטה.
ציוד שתשתמש בו
רוטב חם שמן שומשוםרוטב חם שמן שומשום
4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות

יין מומלץ: פינו נואר, שרדונה, סוביניון בלאן

פינו נואר, שרדונה וסוביניון בלאן הם הבחירות המובילות שלי לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, כדאי לשקול את התיבול והרטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר למנות חמאתיות וקרמיות, ואילו סוביניון בלאן יכול להשלים מנות עשבי תיבול או הדרים. אדום קליל ודל טאנין כמו פינו נואר משתלב נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. ברוקס וילמט עמק פינו נואר עם דירוג 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 25 דולר לבקבוק.
ברוקס וילמט ואלי פינו נואר
ברוקס וילמט ואלי פינו נואר
אף מבושם יפהפה של ריבת דובדבנים עשירה, חמוציות חג ההודיה עם קליפת תפוז מגוררת, פטריות מורל וכמהין שחורה. תו גבוה נפלא של תה שחור, עור ופוטפורי. היין כל כך עסיסי בפה, ציפוי החיך עם דובדבן עשיר, כהה, פטל חם, דומדמניות אדומות ושזיף שחור. יש ארציות נפלאה של פטריות פורטבלה על הגריל, ירקות קלויים, שומן בייקון ובשר מעושן. פינו זהמסיים עם פירות בשלים, אדמה ומורכבות ורמז של עלה עגבניות וארציות. פשוט טעים!