קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות12
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

כלב "זאאר" המקורי

כלב
כלב "זאאר" המקורי עשוי להיות רק אמריקאי מתכון שאתה מחפש. מתאים ל-4 מנות. מנה זו מכילה סביב 10 גרם חלבון 14 גרם של שומן, וסך הכל 299 קלוריות. אם יש לך צ'ילי, בצל, נקניקיות, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. 2 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. הכנת המנה לוקחת כ 20 דקות. נסו סלט "1905" המקורי של קולומביה, סלט עוף אקזוטי, סעודה סוכרתית עם צוללות "נורמליות", ו "thetis המלכה" טונה Albacore Tacones עם Spot פיקנטי P (מתכונים דומים).

יין מומלץ: ריזלינג, Gewurztraminer, יין ורדים

נקניקיות ניתן לזווג עם ריזלינג, Gewurztraminer, יין רוזה. Gewürztraminer יהיה נהדר עם נקניקיה בסגנון ניו יורק הבסיסית שלך עם חרדל וכרוב כבוש. עבור כלב בסגנון שיקגו עם חמוצים חמוצים ופלפלים חריפים, אתה יכול לבחור עבור ריזלינג פריך. לא משנה התוספות שלך, רוזה יבש כמעט תמיד עובד. J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett ריזלינג עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 22 דולר לבקבוק.
J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett Riesling
J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett Riesling
למרות רעננותו הצעירה עדיין, הוא מציג את המאפיין המשובח של ריזלינג פירותי ורמז בסיסי של מינרל מאדמת הלוח הדבונית הכחולה / אפורה.מגישים יין מרענן זה מעט מקורר! כמו aperitif, במיוחד כאשר התבגר יותר, בשילוב עם פירות ים או עופות.