קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות36
ציון בריאות2
מגזין

כמהין קוקוס-משמש

כמהין קוקוס-משמש
כמהין קוקוס-משמש עשוי להיות מתכון טוב להרחבת אוסף ההר ד ' אובר שלך. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 36. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 2 גרם חלבון, 3 גרם שומן, ובסך הכל 59 קלוריות. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-18 היו אומרים שהוא הגיע למקום. מתכון זה מכלמתכונים דורש תמצית שקדים, קינמון, משמשים ושקדים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, פליאוליתית ולקטו אובו צמחוני דיאטה. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 36%, וזה די רע. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם כמהין משמש קוקוס עם מלח ים ההימלאיה, כמהין משמש חמוציות, ו כמהין משמש חמוציות גולמיות.

הוראות

1
במעבד מזון עם להב הסכין, שלבו היטב את ארבעת המרכיבים הראשונים עד שהתערובת יוצרת כדור דמוי בצק. בעזרת הידיים, גלגל היטב לכדורים בגודל 1 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
פולי וניל, מפוצלים לאורך (או 1 1/2 כפיות תמצית וניל)פולי וניל, מפוצלים לאורך (או 1 1/2 כפיות תמצית וניל)
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך
2
מגלגלים בקוקוס.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

ניתן לשלב את אנטיפסטי עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות לנסון לה בלאק לייבל ברוט ( חצי בקבוק). הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-30 דולר לבקבוק.
לנסון לה בלאק לייבל ברוט (חצי בקבוק)
לנסון לה בלאק לייבל ברוט (חצי בקבוק)
הצבע המבריק של בלאק לייבל מזכיר את גווני הקש האופייניים לפינו נואר, עם נצנוצי ענבר. הוא תוסס בחליל, עם זרם עדין של בועות מתמשכות. הניחוחות הטריים שלה משלבים את הרושם של חיוניות וריחות באביב, יחד עם רמזים של טוסט ודבש. על החיך, זרי פירות בשלים והדרים יוצרים תחושה של שפע ועם זאת קלילות.