קושיקשה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות4
ציון בריאות2
מגזין

כנפי עוף שום בקולה

כנפי עוף שום בקולה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מתאבנים hor, אז תנו הזדמנות ל כנפי עוף שום בקולה. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 372 קלוריות, 19 גרם חלבון ו 18 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. אם יש לך סוכר חום, אבקת שום, רוטב סויה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הקוקאין אתה יכול לעקוב אחר מנה עיקרית זו עם Cupcakes Float קולה דובדבן כקינוח. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 5 דקות. נסו כנפי קוק דביקות ועוף מיני & וופלים, הקולה של אמא וכנפי רום ואיפה הרום ברוטב טבילה, ו שתף קולה: קאפקייקס עם ציפוי וניל דובדבן (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן, ורוד נוצץ, יין מבעבע

כנפי עוף בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. בשר לבן מזווג בדרך כלל עם יין לבן כדי לא להכניע את הטעם של הבשר, כך שרדונה ו סוביניון בלאן הם בחירות בטוחות. עוף מוכן עם רוטב עגבניות או בהחלט רוטב יין אדום יכול וצריך להיות מוגש עם אדום כמו פינו נואר. אתה יכול לנסות שרדונה לונה לאפיס. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 13 דולר לבקבוק.
לאפיס לונה שרדונה
לאפיס לונה שרדונה
גרידה כתומה, אננס בשל, טוסט ווניל על האף. גוף מלא, טרי ותוסס, עם אפרסק לבן שופע וטעמי תפוחים בשלים המובילים לגימור מתובל בחמאה.