קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות10
ציון בריאות90
מגזין

כרוב בסגנון כפרי

כרוב בסגנון כפרי
צריך ללא גלוטן, מזון ידידותי, ותוספת טבעונית? כרוב בסגנון כפרי יכול להיות מתכון יוצא דופן לנסות. מנה אחת מכילה 167 קלוריות, 14 גרם חלבון ו 4 גר' של שומן. והוא יספק כ 10 מנות. המתכון הזה מכסה %40 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. רק מעטים מאוד אהבו את המנה הדרומית הזו. אם יש לכם סוכר, fatback, פלפלוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular גדול של 91%. נסו ספגטי בסגנון דרומי עם כרוב ובייקון, סגנון כפרי Coq Au Vin, ו צלעות ברביקיו בסגנון כפרי (מתכונים דומים).

הוראות

1
להסיר ולהשליך גבעולים כתמים דהויים מן הירוקים. לשטוף ירקות ביסודיות; לנקז לחתוך לרצועות 1/2 אינץ'. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
ירוקירוק
2
מבשלים fatback ו חזיר jowl בשמן חם בתנור הולנדי 6 ליטר על חום בינוני, ערבוב לעתים קרובות, 8 עד 10 דקות או עד fatback הוא פריך.
מרכיבים שתצטרך
FatbackFatback
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
3
הסר fatback ו jowl, ולהניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
FatbackFatback
4
ניקוז, הזמנת 1/4 כוס טפטוף.
5
להביא 4 כוסות מים, הבא 3 מרכיבים, ו 1/4 כוס שמורות טפטוף לרתיחה בתנור ההולנדי מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
6
להוסיף שליש של ירקות, ערבוב לעתים קרובות, 2 עד 3 דקות או עד נבול. חזור על הנוהל פעמיים עם שאר הירוקים. להפחית את החום נמוך; לכסות ולבשל, ערבוב מדי פעם, 45 דקות או עד כרוב הם מכרז.
מרכיבים שתצטרך
כרוב ירוקכרוב ירוק
ירוקירוק
7
מוסיפים סוכר ומלח נוספים לפי הטעם, אם תרצה בכך.
מרכיבים שתצטרך
סוכרסוכר
מלחמלח

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אתה יכול לנסות Selbach אוסטר מוזל ריזלינג Kabinett. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 15 דולר לבקבוק.
Selbach Oster Mosel Riesling Kabinett
Selbach Oster Mosel Riesling Kabinett
Kabinett crackly, מעומלן וללא דופי; מאוד אנגלי-צמחים; במיוחד appley ו minerally; גימור מנתה שטרן. הולך עם כל דבר שאתה רוצה במטבח עוף, רכיכה ופירות ים, במיוחד אם מלווה רטבים מבוססי שמנת או חמאה. נהדר עם סלטים בקיץ ועם מטבח פסיפיק רים.