קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 20 דק.
מנות4
ציון בריאות47
מגזין

כריך חזיר מעושן.

כריך חזיר מעושן.
כריך חזיר אידיוט הוא חלב חינם מנה עיקרית. מנה אחת מכילה 963 קלוריות, 51 גר' של חלבון, ו 12 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %44 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך פלפל קאיין, מלח, אבקת שום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב רוטב הסויה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פאנה קוטה עם רוטב סנטו תות-Vin כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 3 שעות ו-20 דקות. נסו כריך נקניק חזיר קאריבי, צלעות חזיר מנופחות, ו חזיר ג'מייקני (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את התנור ל 375 מעלות F. לשפשף את הפילה עם תיבול יבש אידיוט.
מרכיבים שתצטרך
תיבול Jerkתיבול Jerk
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
אופים חשפו במשך 3 שעות. התחל למרוח את הפילה ברוטב אידיוט אחרי השעה הראשונה. כאשר נעשה, לתת לשבת עד מקורר לפני חיתוך. פרוס 6 אונקיות (לכל כריך) של הפילה ושכבת אותו על באגט המפוצל. למרוח את החזיר שוב עם רוטב אידיוט, ואז לסגור את בגט וגריל עד חום זהוב, לחיצה לאורך כל תהליך הבישול. אתה יכול גם להשתמש בעיתונות כריך, אם זמין.
מרכיבים שתצטרך
בגטבגט
רוטברוטב
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
עיתונות פניניעיתונות פניני
תנורתנור
גרילגריל
3
מגישים עם חרדל חריף.
מרכיבים שתצטרך
חרדלחרדל
4
לשלב מרכיבים יחד.
5
לשלב את כל החומרים.

מרכיבים

4באגטים צרפתיים, פיצולבאגטים צרפתיים, פיצול1(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה11 קילו קישואים,תיבול Cajunתיבול Cajun1(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם11 קילו קישואים,1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם1(יכול להיות או להרחיק)אבקת צ'יפוטלהאבקת צ'יפוטלה1(יכול להיות או להרחיק)כמו פיסטוקים או אגוזי מלךכמו פיסטוקים או אגוזי מלך11 קילו קישואים,בצל מיובשבצל מיובש1(יכול להיות או להרחיק)טימין מיובשטימין מיובש11 קילו קישואים,חרדל יבשחרדל יבש1(יכול להיות או להרחיק)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה1(יכול להיות או להרחיק)allspice הקרקעallspice הקרקע1(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון1(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון11 קילו קישואים,פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה1בשר חזיר דל שומןבשר חזיר דל שומן1(יכול להיות או להרחיק)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאננס כתושאננס כתוש3(חוֹרֶף)1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים11 קילו קישואים,מקלות חטיף בשר בטעם פפרוני כל אחד), חתוכים לחתיכות בגודל ביסמקלות חטיף בשר בטעם פפרוני כל אחד), חתוכים לחתיכות בגודל ביס3(חוֹרֶף)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות4ריבס, קצוץ טרי או קפואחרדל חריף (מומלץ: Cajun בטעם)חרדל חריף (מומלץ: Cajun בטעם)0(יכול להיות או להרחיק)2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום1(יכול להיות או להרחיק)כורכוםכורכום