קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות17
מגזין

לבשל את הספר: ארטישוק התינוק במרינדה

לבשל את הספר: ארטישוק התינוק במרינדה
לבשל את הספר: ארטישוק התינוק במרינדה עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה עד 25 גרם חלבון 6 גרם של שומן, וסך הכל 390 קלוריות. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, וכל 30 דיאט. אם יש לך ארטישוקים לתינוק, מיץ לימון בבקבוק, מלח, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו לבשל את הספר: ארטישוק התינוק, סגנון סיציליאני, לבשל את הספר: ארטישוק alla Contadino, ו מבשלים את הספר: ארטישוקים עמוסים בחמאת אנשובי (מתכונים דומים).

הוראות

1
הסר את העלים החיצוניים הקשים של הארטישוקים, הפחתת נפח הירקות בחצי, עד כל ארטישוק יש את הצורה של טיפה מדמיע או להבת נר, הוא חיוור ירוק חיוור צהוב, והוא רך למגע. עם סכין זיווג, לקצץ את הבסיס, הסרת כל המשטחים המחוספסים.
מרכיבים שתצטרך
2
חותכים את הארטישוקים לשניים ומוציאים כל עלים פנימיים.
מרכיבים שתצטרך
3
בסיר גדול שאינו מגיב, לשלב מיץ לימון, חומץ, שמן, שום, מלח, עלי דפנה ומביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את הארטישוקים ומרתיחים במשך 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
הסר את עלי המפרץ.
מרכיבים שתצטרך
6
מניחים את הצנצנות בסיר מצויד מתלה ולהוסיף מספיק מים כדי לכסות את הצנצנות על ידי 3 אינץ'. מכסים את הסיר ומביאים את המים לרתיחה מעל חום גבוה. לעבד את הארטישוקים במשך 25 דקות. כבה את החום והסר את המכסה. לאחר כמה דקות להסיר את הארטישוקים.
מרכיבים שתצטרך