קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות13
מגזין

לובסטר מבושל

לובסטר מבושל
לובסטר מבושל עשוי להיות מתכון טוב להרחבת רפרטואר המנות העיקריות שלך. מתאים ל-4 ומחירו 3 מנות.02 דולר למנה. מנה אחת מכילה 147 קלוריות, 31 גרם חלבון, ו 1 גרם שומן. גשו לסופר וקנו לובסטרים חיים מיין, מלח, מים, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש במלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון מחזורי תפוחים כמו קינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר איש מערות, ללא גלוטן, ללא חלב, וראשוני דיאטה. מהכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 45 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 56%. מתכונים דומים: אוכלים בחוץ על שומרי משקל: הלובסטר ליידי מיין לובסטר מתגלגל, רביולי לובסטר עם מרק לובסטר ורוטב לימון-רכיכות, ו לובסטר מאודה עם רוטב עשבי תיבול וביסק לובסטר.

הוראות

1
הביאו מים ומלח לרתיחה בסיר של 5 ליטר.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות
2
הוסף לובסטרים. מכסים ומבשלים 12 דקות או עד שהקליפות בצבע כתום-אדום בהיר והזנבות מכורבלים.
מרכיבים שתצטרך
עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוטעד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
מלח דק, לשולי הכוסותמלח דק, לשולי הכוסות
1 כף מרסלה יבשה1 כף מרסלה יבשה
3
הערה: ארבעה לובסטרים של 1 1/2 קילו מניבים כארבע כוסות בשר לובסטר מבושל. רוב הלובסטרים השתמשנו היו בין 1 1/4 קילו ו 1 1/2 קילו. אם אינך יכול להשיג או לא רוצה להשתמש בלובסטרים חיים, השתמש בזנבות קפואים. שישה זנבות שישה אונקיות, אשר אתה צריך קיטור במשך שמונה דקות, תשואה על שתי כוסות בשר מבושל.
מרכיבים שתצטרך
1 כף בצל ירוק, קצוץ דק1 כף בצל ירוק, קצוץ דק
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות

יין מומלץ: שבלי, שרדונה

לובסטר עובד ממש טוב עם שאבלי ושרדונה. שאבלי מושלם עם לובסטר, אך שרדוני מאזורים אחרים חייב לפגוע גם במקום. לואי ג ' אדו שאבלי וודסיר גרנד קרו עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 160 דולר לבקבוק.
לואי ג ' אדו שאבלי וודסיר גרנד קרו
לואי ג ' אדו שאבלי וודסיר גרנד קרו
7 "קלימים" יכולים להיקרא גרנד קרו בשאבליס : פריוסים, בוגרוס, לס קלוס, גרנואיל, בלנשו, ולמור, וווד וסיר. הכרמים האלה ממוקמים כולם בצד ימין של נהר לה סרין, על הגבעה. מצב זה נותן אופי חזק ומלא גוף ליין.בצבע קש חיוור מאוד, עם אף נפץ של ניחוחות פרחוניים עזים ופירות טריים פריכים המספקים את הביטוי האולטימטיבי לטרואר הקריר שלו. החיך מראה מתח ואנרגיה גדולים.