קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 25 דק.
מנות5
ציון בריאות15
מגזין

לזרוק יחד צלעות קצרות

לזרוק יחד צלעות קצרות
לזרוק יחד צלעות קצרות נטול גלוטן, וללא חלב מנה עיקרית. מתכון זה מכין 5 מנות עם 575 קלוריות, 20 גרם חלבון, ו 48 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 14% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. אם יש לכם מים, רוטב ווסטרשייר, בצל ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותם. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק סלושי כמו קינוח. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 45%. הציון הזה מוצק. נסו צלעות קצרות לא כל כך קצרות עם תבשיל הומיני מפנייה חדשה בדרום, צלעות קצרות, ו צלעות קצרות (מתכונים דומים).

הוראות

1
ב 3-קוט. סיר איטי, לשלב את שמונה המרכיבים הראשונים.
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
2
מוסיפים את הצלעות, העגבנייה והבצל. מכסים ומבשלים על אש נמוכה 4-5 שעות או עד שהבשר רך.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
בצלבצל
בשרבשר
צלעותצלעות
3
בקערה קטנה שלבו עמילן תירס ומים קרים עד לקבלת תערובת חלקה; מערבבים בהדרגה למיצי בישול. מכסים ומבשלים 10-15 דקות או עד להסמכה.
מרכיבים שתצטרך
עמילן תירסעמילן תירס
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם הבחירות המובילות שלי לצלעות קצרות בקר. בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. באופן כללי, נתחי בקר רזים יותר משתלבים היטב עם אדומים קלים או בינוניים, כמו פינו נואר או מרלו, ואילו חתכים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כמו קברנה סובינגנון. הר ברינגר האוול בנקרופט ראנץ ' מרלו עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 35 דולר לבקבוק.
ברינגר האוול הר בנקרופט חוות מרלו
ברינגר האוול הר בנקרופט חוות מרלו
מרלו של בנקרופט ראנץ ' 2006 הוא בצבע נופך עשיר, ושופע בטעמים של פירות שחורים בשלים, תבלינים חומים ורמז של גרידת תפוז. הטאנינים המעודנים ועומק הטעם הופכים אותו לאחד היינות הזכורים ביותר של ברינגר מהר האוול.תערובת: 93% מרלו, 4% קברנה סוביניון ו-3% קברנה פרנק