קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות10
ציון בריאות15
דיאטותללא גלוטן
מגזין

לחם זוקיני ללא גלוטן

לחם זוקיני ללא גלוטן
לחם זוקיני ללא גלוטן נטול גלוטן, ארוחת בוקר. מתאים ל-10 מנות. מנה זו מכילה סביב 9 גר' של חלבון, 8 גרם של שומן, וסך הכל 498 קלוריות. אם יש לכם קליפת פסיליום, קמח אורז, עמילן תפוחי אדמה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. 4 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו לחם זוקיני שוקולד זוגי בריא ( ללא אגוז + טבעוני + ללא גלוטן!), לחם קישואים ללא גלוטן, ו לחם קישואים ללא גלוטן (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את התנור ל 350 מעלות F. משמנים מחבת כיכר 9 על 4 אינץ'.
ציוד שתשתמש בו
מחבת כיכרמחבת כיכר
תנורתנור
2
צורמת את הקישואים: לגרר את הקישואים לקערה. שים את זה בשכבה כפולה של מגבות נייר. לסחוט את המים מתוך הקישואים לתוך הכיור. זה יעזור לחם קישואים לא להיות רטוב מדי. הניחו בצד כ-225 גרם (או כ-2 כוסות) של הקישואים המנוקזים.
מרכיבים שתצטרך
קישואיםקישואים
לחםלחם
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
קערהקערה
3
שילוב המרכיבים היבשים: בקערה גדולה, לשלב את תערובת הקמח, psyllium, אבקת אפייה, סודה, קינמון, אגוז מוסקט, הל, ומלח.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
תערובת קמחתערובת קמח
הלהל
קינמוןקינמון
מוסקטמוסקט
מלחמלח
פופפופ
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
1
לטאטא יחד את הביצה, סוכרים, שמן זית, יוגורט, ותמצית וניל.
מרכיבים שתצטרך
תמצית ונילתמצית וניל
שמן זיתשמן זית
יוגורטיוגורט
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
2
גימור הבלילה: פלופ קישואים מנוקז לתוך הנוזלים ולטאטא אותם יחד.
מרכיבים שתצטרך
קישואיםקישואים
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
3
מפזרים את החומרים היבשים על גבי הנוזלים. באמצעות מרית גומי, מקפלים את החומרים יבשים לתוך רטוב עד שום סימן של קמחים להישאר.
ציוד שתשתמש בו
מריתמרית
4
יוצקים את הבלילה למחבת מוכנה. החלק את המחבת לתנור ואופה עד שפסגת הלחם חומה בצורה סדוקה וקיסם שיניים מוכנס למרכז יוצא יבש, 45 עד 55 דקות.
מרכיבים שתצטרך
לחםלחם
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
מחבתמחבת
5
אפשר את הלחם להתקרר במחבת במשך 10 דקות. להפוך אותו על מתלה קירור ולתת לו להתקרר לטמפרטורת החדר לפני חיתוך לתוכו.
מרכיבים שתצטרך
לחםלחם
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
מחבתמחבת
6
יוצקים את כל הקמחים לתוך מיכל גדול. (חנויות אספקת מסעדה למכור מיכלי פלסטיק גדולים שמתאימים למטרה זו היטב. אתה יכול גם להשתמש בצנצנת זכוכית גדולה.) לנער ולנער ולנער חזק יותר עד כל הקמחים הפכו צבע אחד.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות

מרכיבים

11 קילו קישואים,אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים0(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדיאט קרם סודהדיאט קרם סודה0(יכול להיות או להרחיק)1 כף דבש, בתוספת תוספת לטפטוף1 כף דבש, בתוספת תוספת לטפטוף11 קילו קישואים,יכול דיאט קרם סודהיכול דיאט קרם סודה1(קיבלר)(קיבלר)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיוגורט יוונייוגורט יווני400אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קמח דוחןקמח דוחן1(יכול להיות או להרחיק)1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות300אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עמילן תפוחי אדמהעמילן תפוחי אדמה11 קילו קישואים,קליפת פסיליוםקליפת פסיליום1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים300אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קמח אורז מתוקקמח אורז מתוק11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר לבןסוכר לבן1גדולעד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערךעד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערך