קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות12
ציון בריאות1
מגזין

לחם זוקיני רך (סופר קל!)

לחם זוקיני רך (סופר קל!)
לחם זוקיני רך (קל מצוין!) עשוי להיות מתכון טוב כדי להרחיב את אוסף ארוחת הבוקר שלך. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 12 מנות. עם 228 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 10 גרם של שומן כל אחד. גשו לסופר וקנו וניל, סוכר מגורען, חמאה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכון זה מ Laurens האחרון יש 23 אוהדים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב lacto אובו צמחוני דיאט. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 15 דקות. קל סופר רך קינמון לחמניות, סופר קל: קישואים בצד מנה, ו פנקו את משפחתכם וחבריכם בלחם הקישואים הסופר לח הזה דומים מאוד למתכון זה.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות. משמנים מחבת כיכר בצבע בהיר היטב ומניחים בצד.
2
גרגר קישואים על פומפיה בינונית. לסחוט לחות עודפת ויבש על מגבות נייר. למדוד 1 1/4 כוסות.
מרכיבים שתצטרך
3
בקערה גדולה, מערבבים שמן קנולה, חמאה וסוכר יחד עד בשילוב טוב.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים ביצים וניל ומערבבים שוב עד מעורב וחלק לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
5
מערבבים קמח, אבקת אפייה ומלח יחד בקערה נפרדת. הוספה חלופית בתערובת קמח וחמאה, החל וכלה בקמח. לגרד צדדים ומערבבים שוב בקצרה כדי להבטיח בלילה חלקה.
מרכיבים שתצטרך
6
מקפלים ביד קישואים ויוצקים למחבת מוכנה.
מרכיבים שתצטרך
7
עבור סוכר לימון, מערבבים סוכר יחד עם גרידת לימון בקערה קטנה עד בשילוב טוב.
מרכיבים שתצטרך
8
מפזרים מעל החלק העליון של הכיכר.
9
אופים לחם קישואים 45-60 דקות או עד קיסם יוצא נקי. מגניב 10-15 דקות לפני הסרת מחבת וקירור לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

לחם זוקיני יכול להיות מזווג עם קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי, ופורט. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. קרם שרי Nv ג ' ונסון ן עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "