קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות1
מגזין

לחם מהיר לימון דל שומן קישואים

לחם מהיר לימון דל שומן קישואים
לחם מהיר לימון דל שומן קישואים הוא ארוחת בוקר המגישה 12. מתבוננים בגזרה שלך? מתכון צמחוני לקטו אובו זה מכיל 167 קלוריות, 3 גרם חלבון ו-5 גרם שומן למנה. תמורת 19 סנט למנה, מתכון זה מכסה 5% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם יש לכם אגוז מוסקט, גרידת לימון, מלח ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, והייתי אומר שהוא פגע במקום. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח כ-45 דקות. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. בכל מקרה, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 21%. הציון הזה לא כל כך מדהים. מתכונים דומים: לחם קישואים סוכרתיים (דל סוכר, דל קלוריות, דל שומן), לחם קישואים סוכרתי (דל סוכר, דל קלוריות, דל שומן), ולחם קישואים סוכרתי (דל סוכר, דל קלוריות, דל שומן).

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד'אסטי הם הבחירות המובילות שלי עבור קוויקבראד. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. אתה יכול לנסות את Weinert Cavas de Weinert. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-26 דולר לבקבוק.
ויינרט קאבס דה ויינרט
ויינרט קאבס דה ויינרט
גוון אודם עמוק עם נצנוצים סגולים מקפיץ את המבנה היציב והנמרץ שלו. העושר הטאני שלו מבטיח את אורך חייו, אך פרי בשל דיסקרטי מנצח. יין מאוזן בעל גוף מלא שמזכיר ריחות של עץ אלון בסיומת הארוכה. תערובת של קברנה סוביניון, מלבק ומרלו.