קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות2
מגזין

לחם סודה אירי

לחם סודה אירי
לחם סודה אירי עשוי להיות מתכון טוב להרחבת רפרטואר ארוחת הבוקר שלך. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 6 גרם חלבון, 6 גרם שומן, ובסך הכל 211 קלוריות. מתכון זה משמש 8. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר לקטו אובו צמחוני דיאטה. לכו לחנות ואספו חלב חמאה, סודה לשתייה, חמאה ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המאכל האירופי הזה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. יום פטריק הקדוש יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. עם כפית ציון של 24%, המנה הזו לא כל כך יוצאת דופן. נסו וידוי חלק אירי וחלק מטורף ... לחם סודה חיטה אירי, לחם סודה אירי, ו לחם סודה אירי עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו קמח, סוכר חום, אבקת אפייה, סודה לשתייה ומלח.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
סוכר חוםסוכר חום
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
חותכים פנימה חמאה עד לקבלת פירורים. בקערה קטנה, לטאטא 1 ביצה וחלב. מערבבים לתערובת קמח רק עד לחות. מקפלים פנימה צימוקים.
מרכיבים שתצטרך
חלב-חמאהחלב-חמאה
צימוקיםצימוקים
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
3
ללוש על משטח מקומח במשך 1 דקה. מעצבים לכיכר עגולה; מניחים על תבנית עם נייר אפייה משומן.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
חותכים 1/4 אינץ'.- צלב עמוק בחלק העליון של כיכר. מקציפים את הביצה שנותרה; מברישים מעל כיכר.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
5
אופים בחום של 375 למשך 30-35 דקות או עד להזהבה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

לחם סודה אירי בתפריט? נסה להתאים עם קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא נ. ב. סולרה קרם שרי. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.