קושימומחה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות24
ציון בריאות1
סוגי מאכליםלחם
מגזין

לחם סודה אירי קל להפליא

לחם סודה אירי קל להפליא
המתכון לחם סודה אירי קל להפליא יכול לספק את השתוקקות האירופית שלך בערך 1 שעה ו 5 דקות. מנה זו מכילה סביב 3 גר' של חלבון, 7 גרם של שומן, וסך הכל 145 קלוריות. והוא יספק כ 24 מנות. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו מלח, קמח, מרגרינה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה עובד טוב כמו ארוחת בוקר. יום פטריק הקדוש יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. וזה לא כל כך יוצא מן הכלל. נסו קל לחם סודה אירי, מאפינס לחם קל & קל סודה אירי, ו תבשיל אירי עם לחם סודה אירי {סיר חרס} (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 375 מעלות F (190 מעלות C). משמנים קלות תבנית אפייה גדולה.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
2
בקערה גדולה, מערבבים יחד קמח, סוכר, סודה לשתיה, אבקת אפייה, מלח ומרגרינה. מערבבים ב 1 כוס חלב וביצה. להפוך את הבצק על משטח מקומח קלות ללוש מעט. טופס בצק לתוך עגול ומניח על תבנית אפייה מוכנה. בקערה קטנה, לשלב חמאה מומסת עם 1/4 כוס חלב; כיכר מברשת עם תערובת זו. השתמש בסכין חדה כדי לחתוך ' X ' לחלק העליון של כיכר.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
חלב-חמאהחלב-חמאה
חמאהחמאה
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
מלחמלח
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
סכיןסכין
קערהקערה
3
אופים בתנור שחומם מראש עד שקיסם מוכנס למרכז הכיכר יוצא נקי, 45 עד 50 דקות. בדוק עבור doneness לאחר 30 דקות. אתה יכול להמשיך לצחצח את הלחם עם תערובת החמאה בזמן שהוא אופה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור