קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות10
ציון בריאות15
מגזין

מרק בצל אירי

מרק בצל אירי
מרק בצל אירי עשוי להיות מתכון טוב להרחבת קופסת מתכוני המנות העיקריות שלך. מנה אחת מכילה 541 קלוריות , 24 גרם חלבון ו -25 גרם שומן . מתכון צמחוני לקטו אובו זה מגיש 10 ומחירו 3.25 $ למנה . זהו מתכון יקר למדי לחובבי האוכל האירופי. רחוב. יום פטריק יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. רק אנשים בודדים הכינו את המתכון הזה, ואחד היה אומר שהוא הגיע למקום. אם יש לכם שמן זית, גבינת עיזים, מרק עוף ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך שעה ו-30 דקות . בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון די טוב של 46% . אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: מרק בצל אירי גינס עם קרוטון צ'דר אירי , מרק בצל אירי סטאוט ורוטבגס אירי (שבדיים או לפת צהובה) עם בצל מקורמל .

הוראות

1
מניחים תפוחי אדמה על תבנית אפייה.
מרכיבים שתצטרך
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
2
מזלפים שמן ומפזרים 1/2 כפית מלח.
מרכיבים שתצטרך
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
3
אופים ב-425 מעלות למשך 20-25 דקות או עד לריכוך.
ציוד שתשתמש בו
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
4
בינתיים, בתנור הולנדי מטגנים בצל בחמאה עד לריכוך. להפחית את החום לבינוני-נמוך; מבשלים במשך 30 דקות או עד להזהבה עמוקה, תוך ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
5
מוסיפים את הפטריות, גרעיני החמנייה, הרוזמרין, הפלפל ושאר המלח. מבשלים 8-10 דקות יותר או עד שהפטריות רכות. מערבבים את המרק, הבירה, הסוכר החום ותפוחי האדמה; חום דרך.
מרכיבים שתצטרך
(צימוקים, משמשים, תמרים, תפוחים, בננות)(צימוקים, משמשים, תמרים, תפוחים, בננות)
אגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
צווארי עוףצווארי עוף
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
1/2 פאונד חוואר קצוץ1/2 פאונד חוואר קצוץ
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
6
מניחים פרוסות לחם על תבנית אפייה; מעל גבינות. צולים 3-4 ס"מ מהאש במשך 3-5 דקות או עד שהגבינה נמסה. מצקת מרק לקערות; מעל כל אחד מהם טוסט גבינה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
3/4 כוס זיתים ירוקים ג'מבו עם פימיינטוס, כ-16 זיתים גדולים3/4 כוס זיתים ירוקים ג'מבו עם פימיינטוס, כ-16 זיתים גדולים
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
מצקתמצקת
7
מגישים מיד.

מרכיבים

227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות פורטבלו תינוק פרוסותפטריות פורטבלו תינוק פרוסות10פרוסותבגט לחם צרפתי (עובי 1/4 אינץ')בגט לחם צרפתי (עובי 1/4 אינץ')2(חוֹרֶף)אגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה2(חוֹרֶף)אגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה2(חוֹרֶף)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)1766 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקstout beer or additional chicken brothstout beer or additional chicken broth1בצל צהוב בינוני, קצוץצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה11 קילו קישואים,רוזמרין טרי טחון או 1/4 כפית רוזמרין מיובש, מרוסקרוזמרין טרי טחון או 1/4 כפית רוזמרין מיובש, מרוסק312אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)log fresh goat cheese, slicedlog fresh goat cheese, sliced1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס31 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרתפוחי אדמה אדומים, לחתוך לקוביות 1/2 אינץתפוחי אדמה אדומים, לחתוך לקוביות 1/2 אינץ11 קילו קישואים,מלח, מחולקמלח, מחולק67אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)(צימוקים, משמשים, תמרים, תפוחים, בננות)(צימוקים, משמשים, תמרים, תפוחים, בננות)3largesבצל מתוק, חצוי פרוס דקבצל מתוק, חצוי פרוס דק10פרוסותגבינת צ'דר לבנהגבינת צ'דר לבנה