קושימומחה
מוכן ב5 שעות, 30 דק.
מנות1
ציון בריאות45
מטבחיםאפריקאי
דיאטותללא לקטוז
מגזין

לחם סמוסה אפריקאי

לחם סמוסה אפריקאי
לחם סמוסה אפריקאי הוא חלב חינם מתאבנים. המתכון הזה מכסה %46 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 1356 קלוריות, 62 גרם חלבון ו 29 גרם שומן. והוא יספק כ 1 מנות. זה הוא מחיר סביר מתכון לאוהדים של מזון אפריקאי. אם יש לכם שמרים, קמח לחם, פלפל טחון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 5 שעות ו-30 דקות. נסו Mealie Bread (לחם תירס דרום אפריקאי) # SundaySupper, לחם זרעים דרום אפריקאי, ו סמוסה, איך לעשות סמוסה (מתכונים דומים).

מרכיבים

יין מומלץ: Pinotage, ריזלינג, Chenin Blanc

אפריקה עובדת ממש טוב עם פינוטג', ריזלינג וצ ' נין בלאן. היין הטוב ביותר עבור מנות אפריקאיות יהיה תלוי במנה, אבל יין לבן פירותי, ארומטי הוא הימור בטוח עבור מנות מתובל בעוד pinotage יהיה התאמה מסורתית למטבח דרום אפריקה. אתה יכול לנסות יין אחוזת וורוויק. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 16 דולר לבקבוק.
יין אחוזת וורוויק
יין אחוזת וורוויק
ביין יש גוון סגול בכוס. האף מפתה עם דובדבן כהה, קליפת תפוז, עץ ארז, ציפורן, שוש, קינמון וניחוחות שוקולד מריר. החיך מלא ועגול עם טאנינים משייים בשלים.זוגות היטב עם חזה עוף Guinee עם רוטב דובדבן פורט, תבשיל בשר צבי מבושל איטי, וחציל parmigiana אפוי בתנור פיצה.